OPP EN BH STØRRELSE TIL!

Jepp, du leste riktig! Det er tredje gangen at eg nå må opp en str i BH etter at eg gifta meg med Doc. Egentlig er vel det helt greit, er bare så synd at resten av kroppen også øker på. Men det er vel sånn det er når man absolutt skal være lykkelig? Noe kan helt klart skyldes den himmelske matlaginga til Doc, når fløten legges som et belegg på indre organer, og det er alltid bacon mellom tenna, lider vi jo ikke noen nød. 

Vel, nå skal eg sette en stopper for denne økninga, ja uten å måtte skilles så klart. Helsa har begynt å skrike mer og mer også nå. Det betyr bare at eg må bevege meg litt mer, noe som ikke burde være største utfordringen da «alle» andre klarer det. Så nå setter eg meg to mål her, helt åpent så alle kan se det, for da legger eg litt ekstra press på meg selv. 

I sommer skal vi jo sykle Birken for Superselma, og målet mitt der er å fullføre. Tidligere har eg sagt at målet er å være med og gjøre et forsøk, men nå skal det trimmes her. Eg må bare bite de baconfylte tenna sammen og tråkke på, for dette er noe eg virkelig vil gjennomføre for Superselma, og ikke minst trenger eg å gjøre det for min egen del. 

I tillegg har eg ei stang som har vært litt ensom i det siste. Eg og naboen tok jo et poledance kurs i høst, og eg kjøpte meg stang for å kunne fortsette med egentrening. Hvordan det gikk? Den er i alle fall ikke utslitt. Tok en times trening på den i går da, bare for å sjekke hvordan eg lå an, og alt eg har lært sitter faktisk enda. I tillegg utfordra eg meg selv med litt nye triks, og kan stolt meddele at utviklingen slettes ikke var verst. Derfor har eg nå satt med det målet at i løpet av året skal eg kunne fremføre en egenkomponert dans på stanga!

Det eg nå har å gjøre, er jo da å sykle som pokker, og svinge meg på stanga. Fra mandag av tenker eg at de dagene eg sykler under ei mil, skal eg ha en time på stanga. Dette gjelder selvsagt de dagene vi ikke er på treff og fest ja, altså ukedagene. Nå skal fett forbrennes, kunster læres, og helsa forbedres! Ønsk meg lykke til!

(Ønsk gjerne Doc lykke til også, for det er han som må leve med meg i denne perioden)

 

11 thoughts on “OPP EN BH STØRRELSE TIL!

  1. He he. Flirer litt med deg. Blir bra det der, kanskje du blir så akrobatisk at du skal prøve å blande de to?! Ekteskapet inneholder så mangt, god mat er en av dem :-))

  2. Jernbanefrua..: Vel, den dagen eg kan ta sykkelen med opp i stanga, da skal eg stille i bikinifitnes :p hehehe..
    Er jo altfor glad i mat til å kutte ut noe, så da må man jo bare kaste seg på treningsbølgen 😉

  3. Hadde det bare vært den kroppsdelen der som hadde vokst og ikke noe annet hadde det vært ok hehe 🙂
    Ønsker deg en riktig flott torsdag videre 🙂 Håper den blir bra 🙂
    har du lyst til og ta en titt på denne linken her forresten? : https://www.spleis.no/project/34756
    Ikke noe “pålagt tvang!” og gi. Bare vis du vil.

  4. Jack og bacon gjør at man koser seg ekstra . He he . Synes det er fantastisk at dere gjør noe for en god sak . Stå på . Heier på dere

  5. Heier på dere begge⚘🌞🌞jeg har trent 3 til 4 d i uka siden januar da helsa ikke er på topp og jeg liker det,hadde aldri trodd at det skulle skje😜😜ønsker dere en super helg 🌞

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top