DASK TOK EN DOC!

Ja så havna vi på hotell da, nesten hele redneck gjengen. Vi er altså oppi en eller anna fjellheim i Hallingdal, for vi ble lova festligheter. Jaggu har lovnadene innfridd, for vi koser oss her. Hotell er jo aldri feil, og baren åpna like etter frokosten, så da er det pur lykke. 

I går kjørte vi like etter jobben, i retning Jevnaker. Vi skulle kjøre sammen med «mannen til mannen min» Kristian, og Monika. Dem kjørte fremst, og vi like etter, dem kunne veien. Eller GPS?n kunne veien da. Det gikk radigt unna, for Kristian var tørst. Helt greit, det var jo for så vidt vi også. 

Vel fremme fikk vi ordna oss et bra rom like ved Jarle og Rita, med felles terrasse. Kanskje ikke lurt, men moro, for her ble det jo samlingspunkt. Eg tror samtlige på hotellet her har vært gjennom rommet vårt for å komme til terrassen, er jo for så vidt hyggelig med besøk da.

Litt utpå efta i går sa eg til Doc, «nå er det min tur til å bli Doc-drita, for du er syk». Joda, han mente det var greit han, så lenge han har tilgang på øl er jo han lykkelig. Så eg drakk og kosa meg skikkelig, med masse venner og morsomme folk rundt oss. Det var live musikk og åpen bar så lenge eg husker. Sikkert litt lenger enn det også. 

I dag skjønte eg egentlig lite når eg våkna, hvor ble det av festen liksom? Doc bare glisa fornøyd, for han hadde klart å skjenke meg skikkelig i går. Det var visst morsomt for han, at han for en gangs skyld huska mer enn meg. Ja for Guds skyld, vanligvis er det jo omvendt, men la gå, vi koser ræva av oss her uansett vi. Snart skal vi teste akebakken her også, med isbad i enden. Håper bare den skiboksen vår flyter, og at Arly ikke blir forkjøla til konserten, for han skal jo sitte på!

 

6 thoughts on “DASK TOK EN DOC!

  1. Kos dere videre,høres gøy ut.selv la jeg meg tidlig da bobler og akevitt ikke er helt kompiser😜😜😜😜😜🤣🤣🤣

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top