SYKERE ENN PENISBILDER!!!

Det er jaggu meg mye rart en får på snap, Messenger, insta og SMS, men dette tok altså kaka! Dicpicks og spørsmål om å kjøpe undertøyet og sokkene mine er ingen ting i forhold til dette, er bare helt sykt at noen tør å spørre om sånt! Det et direkte ekkelt! Det verste var at eg ikke skjønte hva han mente med en gang. Om noen av våre lesere, venner eller familie har lignende fantasier håper eg profesjonell hjelp asap, for dette er motbydelig. Ja han her lurte rett og slett på om eg hadde sex med bikkja, for det var hans fantasi/fetisj.

Eg kaller det sykdom!

Legger like greit ved hele samtalen, gidder ikke sladde navnet fordi han bytta navn da eg sa det kom på bloggen. Eg jatta med ei stund for å se om han skreiv det rett ut selv, men til slutt gadd eg ikke mer, alle skjønner hva han vil frem til her. Les selv:

 

 

 

 

 

 

 

 

Er ikke dette sykt, så vet ikke eg!

Må gjerne dele!

 

 

 

 

 

 

 

44 thoughts on “SYKERE ENN PENISBILDER!!!

  1. Det er sykt, kvalmt og ekkelt! Den mannen er sjuk i hue uten tvil!
    Ha en fortsatt fin uke med fineste Tassen, Kos dere masse.

  2. Det finnes syke og perverse folk over alt.
    Men dette er for perverst. Godt at du jattet med han. Men du er tøff og dette biter nok ikke på deg vil jeg tro. Ha en fin dag og hils doc fra meg.

  3. Det var godt å høre. Jeg har delt dette på min facebookside og så gjenstår det å se reaksjonene. Men nå skal jeg uti småregnet og få luftet Toppsi selv om ho ikke liker å bli våt. Noen bikkjer liker å bli våte og noen ikke som den jeg har. Vi prates.😎🐶👍

  4. OMG, oh my god…
    Ja, du tåler mye, det skjønner jeg, men alikavæl da… mye sykt ja… et godt eksempel på hva som kan være på andre sia av skjermen, tenker på barn og nett nå for tida. Syns det er bra du informerer om dette:)

  5. Orkidedatter: Ja det er akkurat det med mindreårige, foreldrene har ikke peiling på hva som tikker inn på barnas mobil, det kan være sånt! Og eldre som akkurat har fått seg denne nymotens teknologien, ikke sikkert de skjønner alt heller..

  6. Det finnes en medisin for slike, den er 9mm og sier pang for den blir inntatt 😉

  7. Han der er det ikke mye hjernebark igjen på , tror ikke det bare er hunder det går på der . Meget sykt menneske. Du skulle ha invitert han på en redneckfest , og lært han hva tassen brukes til ,eller kastrert typen.

  8. Håper ikke bikkja deres heter Tassen , for da ble mitt innlegg helt feil. Jeg mente jo den andre tassen, den menneskeskapte.

  9. Ehhh. Jaaaaa. Åsså. Hva faen skal mann si. Trodde ikke at det var mulig jeg. 🤮🤮🤮🤮

  10. Det er vanlig å voldta og misbruke dyr i Afrika 😡Desverre er deres syn på kvinner og dyr at de er til for mannens nytelser😡😪🐾💔

  11. Anne Rype: Frykter at det med Afrika bare er tull, alt for god engelsk til at eg tror på det, er nok bare skalkeskjul for at eg ikke skal finne ut hvem det er..

  12. Huff !!!
    For mange år siden leste jeg en artikkel (med bilder) om en politirazzia,jeg er ikke sikker på hvilket land det var.Under denne razziaen,som forøvrig gjalt noe annet,blei det avdekket omfattende mishandling av dyr,hunder,katter,mus,gris og “you namn it”.Der kunne sadister,mishandlere og syke mennesker forlyste seg som de ville med dyrene mot betaling selvfølgelig.
    Da politiet kom til stedet fant de maltrakterte og mishandlede dyr,noen døde og de som ikke var døde måtte nødslaktes.Det var grusomt å lese om det og enda mer grusomt å se bilder.
    Artikkelen satt på netthinnen min i flere år og nå som jeg leste innlegget ditt dukket de fryktelige bildene opp igjen.Det ER faktisk folk som er så syke !
    Det er mye sykt som ser dagens lys på nett,det verste er at man vet at det er forsvarsløse dyr og andre forsvarsløse som får lide for sånne sykdommer.
    Jeg klarer ikke tenke på det og jeg håper inderlig at den syke samtalen du hadde var bare kødd,men jeg tror det egentlig ikke.
    Hilsen synskepeggy.

  13. synskepeggy: Må dessverre meddele at dette ikke er tull. Har prøvd å finne ut hvem vedkommende er, da uten hell. Siste mld mi til han kom ikke med på screenshot, fordi der sa eg akkurat hva eg mente om sånne som han.
    Synes synd på de dyra som havner i nærheten av sånne mennesker! Og ja, vet det finnes sånne dyrebordeller. Er ikke så mange år siden det fantes i Danmark for eksempel.

  14. sarajaneeth: Eg er personlig for å legge ut all sånn idioti som folk kommer med, kanskje noen få tenker seg litt om neste gang, da har eg i alle fall stoppa noen 😉

  15. Hei. Det kan jo være at det er noen som prøver å gjøre ting vanskelig for deg/dere. Som prøver å få deg til å skrive noe, og deretter bruke det mot dere…
    Det er jo litt rart at denne “Zack” plutselig begynner en chatt slik.
    Litt som på samme måte som alle millionene jeg både arver og vinner fra alle mulige ukjente… Voldsomt med millioner.. Og alle de flotte damene som står i kø for å “bli kjent med meg fordi jeg så din profil på nettet”. (hm, hvor da lissom)
    Det første som slo meg var at dette er noen som er ute etter å gjøre fan.. På samme måte som noen slenger dritt om dere etter hagefesten og Superselma…
    Misunnelsen er sterk i Norge.. Mye sjuke folk..

  16. Er du rik og berømt? Haha, ikke rik…… Er du kjent da? I beste fall er vel det en c kjendis ;P Morsom artikkel da! Jeg får kansje se på dette programmet litt,hehe, men de som er med på dette er strengt tatt ikke kjente og har vel neppe noe problem med å gå i byen uten å bli kjenkjent for å si det sånn 😀

  17. Tore: Tanken har slått meg ja.. Men eg har fått en del lignende (bare noe mildere) henvendelser ant fetisjer, så det forundrer meg ikke om det er ekte..
    Men men, vi har siste året lært at vi ikke skal stole på andre enn vår egen hund 😉 Så man kan aldri vite..

  18. Trond Hansen: Hva er egentlig morsomt med at eg fyr vil se meg ha sex med en hund??
    Og kjendis? Føler meg ikke som en, selv om eg blir gjenkjent ganske ofte :p Men men, den serien har uansett mista sin sjarm, så eg og Doc har valgt å trekke oss fra videre filming.

  19. Langt unna noe vi i det hele tatt forstår eller ha noe forhold til , men er jo opplest vedtatt at der fins syke mennesker og at de oppererer på sosiale medier og nettet . Jeg har ikke hund , ser dere har en fin Tass , men hunder har jeg ikke så mye forhold til , styrer med hester da , vet der fins syke folk som har holdt på med de dyrene og , helt utrolig at det går an spør du meg , slike folk trenger hjelp eller i sperres inne på ett mental sykehus som har ekspertise på dette. Sitat SHU-BI- DUA , dansk gruppe : There is a dogshit in my garden

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top