Oppfølger til gårsdagens brutale innlegg

I går delte vi en samtale fra snap, helt usensurert. Det kan du se HER. I forbindelse med dette har det dukka opp mange rare spørsmål og påstander, så eg tenkte å svare på alle i en smell nå. 

Skjønte du virkelig ikke med en gang hva han ville frem til?

Nei faktisk ikke, er ikke vant til at dette er en fetisj, det er for begredelig til å i hele tatt ha vært en tanke for meg. Så virkelig ut for meg som han kanskje hadde en hund han ville pare med Tassen. 

Hvorfor gadd du svare og chatte så lenge?

Først ville eg jo finne ut hva han egentlig ville frem til, og når det gikk opp for meg prøvde eg å få han til å skrive det rett ut selv. Ville være helt sikker så eg ikke besja på leggen med å være uhøflig og frekk. Når eg var sikker fortsatte eg samtalen for å prøve finne ut hvem dette var for en gris. Han hadde slått av stedstjenesten, så eg fant ikke ut om Afrika faktisk stemte. Det var rett og slett umulig å finne ut. 

Delte du dette bare for å få klikk?

Hovedgrunnen til at eg valgte å legge alt ut uten sensur, er for å advare. Det er utrolig mange foreldre som tror dem har full kontroll på hva barna driver med på sosiale medier, derfor vil eg få frem i lyset hvilke syke ting som faktisk foregår. Har også delt lignende innlegg tidligere. 

Er dette en fake du har laget selv for å få klikk?

Vel, nei. Eg er så teknisk utviklingshemmet at blogg.no har måttet lage designet mitt her, så eg aner ikke hvordan man kan lage en fake samtale på snap dessverre. Dessuten, denne bloggen ble laga for å vise det som er ekte, den usminka sannhet fra bygda. Vi deler bare virkelighet. 

Kan det være noen som bare kødder med deg?

Det er også mulig, har lært siste året at man kan ikke stole på så mange. Kanskje noen ville se om eg beit på for å ha noe å sladre om? Eg håper egentlig det, ellers frykter eg for mange dyrs lidelse.

 

 

Vi har også kjørt i gang en ny vanlig spørsmålsrunde, der det er mulig å spørre oss om hva som helst, og vi svarer på det som tåler dagslys. Dere kan spørre enten her eller på våre sosiale medier. 

Doc og Dask på fb

Doc og Dask på insta

Snap:

4 thoughts on “Oppfølger til gårsdagens brutale innlegg

  1. Så bra du delte! Er en dyreelsker uten sidestykke og det gjør meg vondt bare med tanken! Har ikke ord!

  2. Jeg syns det var bra du delte, bra det du sier om foreldre og kontroll, og om noen kødder med deg så tenker jeg at detta kødder man ikke med. Og dyrs lidelse…..Uansett så digger jeg bloggen din fra landet, usensurert, usminka, brutal og dønn rett fra levra, slik jeg oppfatter deg/dere.
    Ha en god dag på landet du og Tassen:))

  3. Blir rett og slett oppgitt at folk gidder å spørre om slikt, de må ha utrolig mye fritid å slå ihjel 😁
    Helt rett av deg og legge ut “samtalen”.
    Hilsen og til vesle Tassen

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top