Advent! Luke 15!

15.desember ble litt mer lugn.

Jaggu ble det helg her også, joda eg hadde riktig nok fri i går, men på kalenderen ble det ikke helg før i dag. I dagens luke har eg ikke gjort så forferdelig mye, en husmor trenger jo også litt hvile. Dagen i dag har bestått i å være lat på sofaen, har inntatt arme riddere som Doc lagde til frokost, og bittelitt potetgull har eg unna meg sammen med litt cola.

Altså eg har jo lagt sammen klær på to stativ, og hengt opp to klesvasker, så noe har eg da gjort. Og nå har eg laga pizza, altså en litt særegen versjon siden vi ikke hadde pizzasaus. Stekte kjøttdeig med tomater og paprika, og blanda i sånn Baked Cheese mix som egentlig er til enchilada. Toppa det hele med helt vanlig Jarlsberg. En husmor må visst kunne improvisere. Nå står denne i ovnen, og det gjenstår å smake om dette blir noe godt.

Follow my blog with Bloglovin

2 thoughts on “Advent! Luke 15!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top