De gamle er eldst, og smartest!

Fortsatt noe skranten i formen, dog noe bedre i dag. Rart det der egentlig, halsen er sår som grovt sandpapir om morgenen, så går det over til hodepine med vondt i bihulene utover dagen. Tenker det ikke er vits å kontakte noe lege hvis det ikke er verre enn dette. Hadde noen timer i sta hvor formen var ganske grei, så da fikk eg vaska litt klær og rydda kjøkkenet. Men da eg gikk med Tassen kom vondten bare tilbake.

Gjør som de eldre, vokter meg for trekken!

Begynner jo nå å forstå hvorfor mange eldre ikke frykter noe annet enn kald trekk, for det må ha vært trekken som gjorde meg verre igjen. Man hører gjerne hvordan eldre snakker «Hvis de vil ta meg, så får de nå bare ta meg!» Men når det kommer til trekken er det verre «Pass deg for trekken! Den kan være skummel! Du må ha noe over skuldrene eller i halsen så ikke trekken tar deg!»

Ja, så nettopp derfor har eg tulla meg inn i litt for mye ull og greier i dag, og når eg var ute på siste turen med Tassen brukte eg skjerf. Må høre på de eldre vettu. De sier forresten gjerne også det at «en skarp en holder meg frisk», så eg tok rett og slett et glass vin i dag. Det var det skarpeste eg orka, men det ser ut til å funke vel så bra som Paraceten eg tok i sta. Får se an formen i kveld om det blir et glass til!

 

 

 

 

TikTok / Insta / Snap

One thought on “De gamle er eldst, og smartest!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top