Det enkle er jo det beste

Da sitter vi her da, i stua uten julestjerne, for Doc bestemte seg for å skyte den med hagle. Joda, det bør eg nok huske til neste jul, man glemmer ikke hagleskudd med det første liksom. Vel vel, det er jo fint å huske. Sånn som han snufsa og bar seg i går trodde eg det bare var en helt vanlig, någet overdreven manneinfluensa, hvilket det helt tydelig ikke var. Greit, eg tar den på mi kappe.

Hvem trenger julestjerne når man har elefantfot?

Det artige med sosiale media er jo at hver gang man deler sin frustrasjon, samme hva det måtte være, så får man inn masse tips. Det er vel og hyggelig det, det viser jo at det finnes mange snille gode mennesker. Doc ville bare ha ut frustrasjonen over at eg hadde glemt allergien. Det som skjedde etter at vi posta det innlegget var at vi fikk ca 300 tilbakemeldinger med tips, enten kunne vi knekke av blomstene, eller så kunne vi kjøpe plast. Joda, helt klart fine tips, men nå er det ikke sånn at vi må ha julestjerne, og vi spurte ikke etter tips, hehe. Det enkleste, billigste, og beste for både oss og miljøet er jo da å bare kaste ut hele planten og heller ha julestjerne i vinduet.

Dette gjelder jo alle typer frustrasjon vi deler, som når eg var irritert på knuten på headsettet til iPhone. Da kom det også mange artige tips. Nå er jo eg en person som ikke synes noe om dette overforbruket, så å gi meg tips om å kjøpe noe eg ikke trenger, det hjelper dessverre lite. Fikk også tips om å kjøpe perler å tre på, men da sitter eg igjen med en nesten full boks med perler etterpå. Eg klarer å løse den knuten, selv om eg er frustrert på den, og vi klarer oss helt fint uten den julestjerna 😉

6 thoughts on “Det enkle er jo det beste

  1. Må bare si det er gøy og følge dere😊 fått med alt med dere og Rednex på tv😊 Ønsker dere en riktig god jul med en uten juletre🤣🤣 hilsen en liten Rednex fra Arendal😊

    1. Så hyggelig da 🙂 Nå er jo ikke vi på Rednecks lenger, mange sesonger siden vi trakk oss der. Men du kan se oss på de to siste sesongene av Charterfeber på Viaplay 😉

  2. Måtte bare ta skjermdump av det trekkspillet altså. Må vise kailln. Han er jo så glad i Lan Marie😉🤥

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top