Dette blir helt innafor nå!

Dæven så treigt arbeidsdagen gikk i dag, verken intravenøs kaffe eller denne HER hadde funka på formiddagen! Det kommer av gårsdagens runde med medisiner, eg var på Ahus og fikk min faste dose som eg får hver sjette uke. Dette har holdt meg gående i snart to år. Men nå hadde de fått inn ny batch, og i biologisk medisin er det levende organismer det jobbes med, ergo umulig å få to batcher helt lik, derfor falt eg helt i do i dag.

Når formen er så der kreves det en cowgirlstrekk!

Eg kom hjem til duk og dekket bord, Doc hadde middagen klar, så det var bare å gafle innpå. Etter en liten cowgirlstrekk på sofaen kvikna eg til litt, og kunne da bidra på hjemmefronten. Vel, eg var fortsatt sliten nok til at humøret var smågroggy, men eg virka ellers.

Vi fikk på provisorisk vis tømt jacuzzien med lensepumpe, for Doc tenkte dette var passende tid å bytte vann. Da får det stå tomt og tørke, så kan vi avslutte ferien med å vaske det og fylle det igjen. Og sånn ellers har vi pakka nest siste rest i vogna, det vil si, det på tørkestativet, bjutibag, og diverse smått gjenstår. Det ville vært dumt å legge det i vogna akkurat nå. Så fort eg er hjemme fra jobb i morgen setter vi kursen mot ferie, noe vi virkelig ser frem til!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top