Doc gleder seg ikke like mye!

I morges spiste vi bare raskt noen polarbrød før vi satte kursen hjemover, og da Doc var sliten fikk eg æren av å kjøre. Det har gått i ett i hele dag siden vi skal på tur i morgen, så Doc var grei og tok seg av bloggingen i kveld da han hadde gjort seg opp noen tanker om denne kommende turen. Herfra er det Doc sine ord!

Dragen fikk styre skuta!

Nå kjenner jeg panikken stige i en jævlig fart her! Vi skal visst til Dublin på konsert allerede nå til helga, med denna stramme kær’n her, noe som er heilt innafor, og jo, jeg er meget glad i denna typen av hæstejazz.

Problemet kommer nå, jeg veit det blir sykt mye følk i kø som skal inn og ut osv, og jeg veit dragen og slugga (søstera) er blodfan av denna gubben, og de bryr seg lite om mye følk og andre gamle gubber.

Garth Brooks

Har nå skjønt at dem har planer om å stå timesvis i kø for å komma så nære en halvfeit bleik anna gammal gubbe med hatt, når dem kan sitte på nærmeste pub å holda en i handa i stedet.

For å si det sånn så står ikke jeg i tre timer i kø for å stå så nære scenen. Tenk deg den panikk’n, da jeg må bane meg vei gjennom 60,000 pluss mennesker med boots, cowboyhatter og caps, med børsa full av fish and chips så tynn at den ser ut som 30 år gammal girolje, til og med fargen er så lik at quaker state oil company ville tatt feil og sikkert ville hatt en avtale med meg!

 

@docogdask

8 thoughts on “Doc gleder seg ikke like mye!

  1. Det blir stas å se han Garth live da. Mye fin musikk der. Ønsker dere en knallfin tur og opplevelse. 👍🎶👢

  2. Takket være en kommentar i snap her for et års tid siden, så fikk jeg og samboer tak i billetter til Garth Brooks, og var der forrige uke.. Det var stort !!
    Og etter tidligere store konserter i Norge så er min “glede” over kø-ståing svært lav. MEN jeg hadde et håp om at dette skulle gå greit for de er vant til å arrangere ting som har mer enn 250 fulle folk på konsert. Goggle insisterte på at det var 20 min å gå fra hotellet til croke park, så vi sjanset på det. Etter 30 minutter fra vi gikk ut av hotellet, så satt vi på plassene våre, med en øl og mat i hendene. Ferdig sjekket og klar for konsert. Vi var heller ikke av de tidligste der, så dette gikk smertefritt. Storveis konsert, og exiten gikk like smertefritt.. God stemning og bare kos. Senk skuldrene og kos dere !!. (Og beregn litt ekstra tid på flyplassen hjem, DER var det litt armer og bein 😉)

    1. Hehe takk for tips 😅 Vi har ståplasser, så om vi er tidlig ute kommer vi nok nærmere. Er det Doc bekymrer seg over, å måtte vente utenfor 😂😂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top