Toppakningen??

Dagen starta da pappa hadde egg og bacon klart i morges. Eg tok en dusj i bobilen, og dagens eneste skjønnhetsrutine ble DENNE. Da vi kledde oss oppdaga eg at eg hadde tatt feil str i den toppen eg kjøpte i går, men heldigvis er det en vid modell, så den satt faktisk veldig bra. Det var en veldig fin begravelse i dag, og etterpå dro vi tilbake til mamma og pappa.

Nå igjen??

Det ble god mat med familien, litt avslapping og lek med grandtantebarn, før vi begynte å tenke på hjemveien. Doc og pappa var ute og snakka litt bobil da eg plutselig fikk se panseret oppe igjen. Hva var det nå da? Intet mindre enn en gåen toppakning. Etter litt undersøkelser kara i mellom fant de ut at den ikke hadde røket helt. Pappa fant litt olje, så var bilen klar for en rolig tur hjemover.

Epler er best fra slang!

I mellomtida hadde eg vært på epleslang. Det vil si, ene søstra mi har epletre, og eg spurte faktisk om lov å ta. Det var helt greit, for pappa går likevel og snoker i epletreet hele tida. Han snoker så mye at guttungen til niesa mi vurderer å sette opp ei «oldefarfelle» for han. Eplene eg tok er tenkt til eplemuffuns, veldig enkel og god høstkos.

Turen har gått ganske så bra hittil, men ikke helt uten bekymring. Doc påstår han begynner å bli gubbe, for han synes det er ubehagelig å kjøre i mørke. Selv har eg tilbudt meg å overta rattet flere ganger, men det går han ikke med på. Det er nemlig mer skummelt å sitte på. Vi har nå parkert ved Samegammene for natta, så tar vi resten av turen i morgen. God natt folkens, og ta vare på hverandre!

 

@docogdask

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top