Du vet det er lockdown når…

Dask står frivillig opp før Doc! Ja det skjedde faktisk i dag, selv om eg lå til langt på natt og spilte Candy Crush. Skjønner ikke selv hvorfor eg våkner så tidlig på fridager nå, var aldri sånn før da det faktisk var mye å finne på.

Vi har gått tom for pranks! Vel, kanskje ikke helt tom, men de som er igjen krever gjerne mye opprydning og vasking. Det tror eg vi dropper. Gladplast på dass er dermed utelukket.

Ja det ble riktig nok enkel frokost med egg og kaviar, men det var EG som lagde den, det er en stor forandring.

Dask lager frokost! På fridager er det vanligvis Doc som lager frokost, han synes det er koselig. I dag har han tydeligvis mark i ræva, for det var rett ut i hagen for å drive med alt mulig der, og da tok eg ansvar for energinivået.

Dask frivillig vasker hus! Ja faktisk. Vanligvis venter eg lengst mulig, men i går var første dag av ferien min, og eg tørka støv, tok klesvask, og oppvask. Helt frivillig. Etter at Doc hinta om det da…

Vi spiser salat! Mhm, vi hadde salat som tilbehør til middagen i går. Da vet man vi har gått tom for ideer.

Morgenkåpa er utslitt! Den brukes til langt på dag nå, ja eg har den fortsatt på i skrivende stund. Men så er det ikke akkurat sånn at vi venter besøk nå da. Det fine er at eg kan bare kjøpe ny på tilbud HER.

Olsenbanden nesten blir underholdende selv om det er oppbrukt! Disse filmene har faktisk gått ut på dato nå, de er sendt så mange ganger at folk har slutta å le. Men igjen, det er bare gamle oppbrukte program og filmer på alle kanalene nå, så det er liksom ett fett hva som står på.

Vi er på TikTok! I starten av TikTok mente ungdomen at dette var bare for de, men som med alle andre sosiale media, kommer de voksne etter sakte men sikkert. Nå er gjennomsnittsalderen der faktisk høy nok til at også vi passer inn. Søk oss gjerne opp på docogdask om du er på TikTok.

Bare når noe spises, eller når han må drite, er han like innpåsliten som før…

Tassen ikke gidder mer kos! Jepp, du leste riktig. Han har blitt helt katt. Kommer for å bli klødd bak øre, før han plutselig klikker og skal bite alt, før han setter seg en meter unna.

Vi har ei skuff full av snop, men gidder ikke spise det! Ja sånn har det blitt, vi delte heller ei appelsin i går. Man kan tydeligvis gå lei av godteri. Jøss…

Dask får lyst til å bake! Dette hadde eg aldri trodd skulle skje, eg og kjøkkenet hater hverandre på høyt nivå. Nå har altså trangen til å være kreativ på kjøkkenet meldt seg, og eg er litt usikker på hvordan eg skal gripe tak i dette. Vurderer faktisk å kjøpe meg en sånn HER nå, og det etter bare to dager hjemme!

Nei nå står ikke verden til påske, eller den gjorde akkurat såvidt det. Har du lagt merke til noen sære forandringer hos deg pga lockdown nå?

 

Tiktok / Insta / Snap

2 thoughts on “Du vet det er lockdown når…

  1. Bruk noen kr mere også kjøper du deg en kenwood major der får du mye for pengene

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top