Endelig fest!!!

Endelig helg! Ja, eg sier det hver helg, og eg mener det også. Eg digger fritida mi, ikke fordi jobben er fæl, den er fin den, men fordi eg er dausliten, har vondt og hater morgener. Og denne helga skjer det endelig noe igjen, vi har jo nesten ikke vært sosial siden nyttårshelga. Det hele starta med at vi fikk besøk i går kveld, gode venner fra ville Vestlandet! Sonja kom med fly, og Bård kom etter med bobil. Etter vi hadde fått skravla fra oss tok vi kvelden, alle var litt slitne i går.

Lykken er en tur unna!

Dagen i dag starta med at Doc lagde frokost mens eg stakk i dusjen. Det ble eggerøre og bacon, nydelig. Deretter gikk neste i dusjen, og i tur og orden ble alle freshe og flotte. Eg har til og med sminka meg i dag! Ja, det er sjelden, men eg følte for det! Har en gammel foundation, men legger contour med DENNE sticken. På øynene har eg DENNE maskaraen, DENNE øyeskyggen som eg har brukt i 20 år, mens bryna er markert med DENNE. Deler det her fordi hver gang eg sminker meg får eg spm om produkter. Det er ikke har ramsa opp her er så gammelt at merke ikke syns lenger.

Uansett, turen går til et bursdagsselskap for to venninner, så det blir stas. Vi har jo nærmest grodd fast i sofaen siden nyttår, så det er virkelig på høy tid å la boblene flyte og bare nyte! Vi kjenner mange som skal på festen, så her er det bare å stålsette seg, for dette blir livlig! Og før du tenker at eg er for sliten, eg tror eg er sliten i manko av sosialt liv, og at dette kommer til å gi meg en skikkelig boost!

Følg gjerne på snap, der deles det meste!

6 thoughts on “Endelig fest!!!

      1. Jeg bor på Fjell som er bydelen next to Skoger, og jeg hørte stemmen din derfra og hit. Skoger er i Drammen, vi sier «skævver». Hvis du kaller dem Rosa og Donald så er det vel fordi hun har rosa hår og han er en dustete and? Haha.. Fint dere kosa dere da 🥰🐰

  1. Ikke i fødselsattesten vel. Du får hilse Rosa neste gang da, mens Donald kan du sette på havet for min del, haha og kvakk kvakk 😜🐰

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top