På raggen og på fest!!

Ja så ble det en liten bloggpause i går, og det var ikke feil. Vi hadde det rett og slett for moro til å sitte og dille med tlf. Har jo egentlig det i dag også, men akkurat nå i skrivende stund har eg fem min for meg selv på potta.

Altså hvis resten av ferien blir like bra som denne helga trenger vi ei uke ferie etterpå, for her tar det helt av gitt. I går ankom vi første stopp ut på ettermiddagen. Vi var invitert i lag med masse fullvaksinerte folk, og du kan tro det var godt å ta en fest etter gammelt!

Raggen går i Cadillac! Doc er paralysert…

I dag har vi vært en tur på Solør martna’n bare for å myse litt. Er jaggu mye fin bil her, og like mye fine folk. Etterpå kom det to ungjenter kjørende med en strøken Cadillac, og vi fikk bli med på en liten raggetur, dæven så trivelig a gitt!

Nå har vi spist masse god mat som vertskapet sto for, og vi sitter ute i godværet og nyter flytende dessert. Denne ferien har pokker meg starta bra, og vi skal bare kose oss utover kvelden. Så får vi se i morgen hvem som blåser null først, og hvor vi ender opp videre!

 

 

 

 

 

TikTok / Insta / Snap

5 thoughts on “På raggen og på fest!!

  1. Kva er opphavet til «Dask» og «Doc» som betegnelse? Helsing undrande Alverbu som har lurt lenge ☺️

    1. Doc er oppkalt etter Doc Holliday, og eg fikk kallenavnet Dask på en fest i 07 hvor glamour modellen Helene Rask skulle vært, men aldri dukka opp 😅

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top