Det ble nye truser i dag!!!

Reklame | Cubus

Fru dautrøtt her ja, det var nok av startvansker på jobben, og da eg endelig kom i gang begynte såret i nesa å blø igjen. Da ble det en stund på do hvor eg febrilsk prøvde å stoppe det. Fikk mld fra Doc om å kjøpe med grillkull hjem, han ville få brukt spareribs’n som hadde lagt og frista noen dager. Joda, det kunne eg alltids gjøre, og da kunne eg like gjerne ta turen til Jessheim. Eg fikk nemlig en fornemmelse av at det kunne være brukbare truser der.

Parkerte i god tro på at dette skulle gå så fint så, hadde jo fått mange tips om butikker som hadde truser til meg, og en del av de kjedene er på senteret på Jessheim. Men altså til og med de ansatte på disse butikkene synes årets sortiment var for dårlig, da skulle det ikke bli noe enkel oppgave.

Meg og åtte nye truser!! Og ja, eg dro på shopping i verneklogger og arbeidsshorts!

Etter å ha tråla de fleste butikker gjensto bare Cubus, siden eg sjekka Kløfta sist gjorde eg et tappert forsøk her også. Eg ble møtt av ei veldig trivelig og smilende butikkdame som spurte hva hun kunne hjelpe med, og da eg fortalte hvor oppgitt eg var over årets trusemote, var også hun enig, men likevel viste hun meg en utgående modell. Dette HER var det nærmeste eg kom ei helt enkel truse i bomull uten ekstra dill dall, så eg slo til og kjøpte alle i min størrelse.

Vel hjemme var Doc mindre begeistra, det var nemlig ikke truser for hyrdestund akkurat, men det var ikke målet heller. Eg kunne nå begynne pakking til ferien, og etter å ha prøvd utallige sommerkjoler fra eget sortiment, sto eg igjen med EN som passa. Det får bli mye shorts og singlet på årets ferie ja. Og til slutt tok eg ei ansiktsmaske i håp om å få hud som ei barnerumpe, så er i alle fall noe på stell!

Bare for å ha det sagt, det kan komme oppdatering på komfort i nye truser, men det kommer ikke bilder av meg i bare truser!

 

 

 

 

TikTok / Insta / Snap

7 thoughts on “Det ble nye truser i dag!!!

  1. Haha, har samme problemet. Finner ikke ei ordentlig god og normal bomulltruse noe sted lenger. De nye greiene vil ikke ha truseinnlegg. De sitter ikke fast i trusa som vanlig bomull. Og buksene sklir ut av posisjon. Kanskje vi må designe vår egen kolleksjon 😁

  2. Sååå glad for at du fant deg truser 😄 og komfort kommer definitivt i første rekke i hverdagen! 😁
    Må også si at jeg er glad vi er flere som drar på shopping slik vi er 😂 var på shopping i turshorts og ankelhøye fjellsko i dag selv 🙈
    Ønsker dere en riktig god ferie, begge to 😄

    1. Ja det skal være behagelig her 😅 Og det er helt greit å stikke på shopping som man er, eg pynter ikke på verken fasaden eller sannheten 😂

      1. Hehe, ja det er så sant 😄 og jeg digger bloggen din nettopp fordi at du skriver ting som det er! Digger måten du formulerer deg på, hvor åpen og ærlig du er! Fortsett med det 🙏🏻😄 og tusen takk! 😄

  3. Prøv bonprix, der finner du gode gamle bomullstruser. 😉☺️
    Kanskje ikke like god kvalitet på alle, men, hva gjør vel det, når de selger pakker med flere, til en billig penge 🙃

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top