Siste innspurt av jula!

Der var siste juledag straks over. I dag sov eg lenge, merker det jo på kroppen at det skjer andre ting enn vanlig, og at det spises mye feit og sterk kost. Ikke helt på topp, men fortsatt ved godt humør gikk eg inn og fikk lempa i meg noen brødskiver med både sylte og fårerull. Som om eg ikke har fått nok av det. Dagen i dag har hovedsakelig gått med til avslapping.

Doc og pappa hadde seg ei lita melkerute for å få tak i mer gass, begynte å bli småkjølig i bobilen. Da tok eg meg en dusj i mellomtida, følte liksom eg måtte få bort litt fett etter all maten, ikke at det hadde hjulpet med DENNE engang akkurat nå. Da Doc og pappa returnerte ble det klippfisk med potet, kålrotstappe og pinnefett til. Nesten bedre enn pinnekjøtt vettu.

Herlig avslappende lag!

Sånn ellers etter bittelitt mer avslapping var det på tide å bevege oss litt, så vi bevegde oss i underkant av fire km inn til de tidligere nevnte Randi og Rune. Så nå sitter vi her og koser oss videre med litt snacks på bordet og godt i glasset. Riktig så trivelig vettu. Men nå må eg være sosial, så vi avslutter her, kos dere max videre!

 

@docogdask

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top