Forbløffende sprut og avkledning!

Midtuke og formen er stabil, det vil si, mer trøtt og gretten enn Trump da han tapte valget, men etter to kopper kaffe var humøret på nivå med fantorangen. Trynet smiler og resten er motivert for å jobbe. Alt som normalt der altså. En halvtimes tid før dagens økt for samfunnet var over fikk eg mld fra høyesterett på prærien, eg måtte komme rett hjem fra jobb. Første tanken var «hva har eg gjort nå?», helt til eg kom på at dagens meny var grillmat.

Da eg suste avgårde fra jobben på tom mage, klar for å dytte ned både svin og maiskolbe på ekte Donald-vis, fikk eg se at også Forden hadde tom mage, nåla på tankmåleren sto nærmest i spenn. Bilen måtte ha suppe, og det NÅ, så eg stoppa innom Automat1 på Jessheim. Med rabattene på dieselkortet ble literen kostende den nette sum av 17 kr, så her satte eg på sperra så Forden kunne drikke på egenhånd.

Jaggu fått farge rundt nebbet i dag!

Sto i min egen verden og beskua en våryr spurv i en tretopp da spruten plutselig sto ut av bensinluka. Lettere rød i toppen fikk eg stoppa det raskt før hele køen så det. Da hadde ikke sperra hoppa av som den skulle, og det gikk vel en halvliter i asfalten. Med dørgende full tank gikk ferden direkte hjem i eget matfat. Det vil si, eg klinte en grei dose av DENNE rundt nebbet før eg satte meg i sola, og der var eg klar for å bli fôra.

Nå var det så varmt på terrassen at genseren røyk temmelig raskt, deretter ble sokkene kasta, og brått var buksa bretta opp til knehøyde. Likevel ble det litt vel hett. Synes april var litt vel tidlig for bikini, så både Doc og undertegnede fant hver vår is og ble sittende på trappa ei stund. Nei, fader, tenkte eg, når sola først er her skal eg nyte den! Kasta av meg singleten og satte meg på terrassen igjen, nå skulle det svettes, og gjett om det var digg!

 

Snap/insta

2 thoughts on “Forbløffende sprut og avkledning!

  1. for en fantastisk dag du har hatt. vel, kjipt med halvlitern med suppe på asfalten, men sol og varme. åh fantastisk. har selv klart å nyte litt av finværet her i Vikersund. ikke mye jeg klarer etter fallet i trappa. blir veldig fort svimmel og sliten. men jeg fikk se både vårtegn og sommerfugl, som jeg selvfølgelig måtte legge ut på bloggen. også har jeg sittet litt i sola selv, men nå ligger jeg i senga. ble litt for ivrig med godt vær og fuglekvitter.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top