Eg har hamstra litt!

Ikke fullt like spretten som i går klora eg meg ut fra den lune hule, seig kontrollert ned trappa og måtte stake opp øynene med tannpirkere. Hva skjedde? Mulig eg sov dårlig i natt, det vites ikke, men trøtt var eg i alle fall da eg fem min forsinka stempla inn i morges. Hadde null lyst til å jobbe, null lyst til å være blant folk, men tok meg selv i det velkjente håndtaket alle fra Radøy har i ryggen og skjerpa meg. Ga gass med kaffe og eple, og brått var eg i gang!

Det var nok bare startvansker, for resten av dagen gikk smertefritt i dobbel betydning. Etter jobben freste eg innom på senteret, måtte ha nye forsyninger av piller, og så skulle eg se etter nye neglelakker. Favoritten min, DENNE, minker, og da går eg mellom ild og vann for å få ny, for den er så steike fin og fresh på sommeren. Da de ikke hadde på butikken må eg nok bestille på nett og smøre meg med tålmodighet i tre fraktdager. Det får gå, eg MÅ ha den!

Å herregud så underbart å kle av seg i stedet for å pakke seg inn når man går ut!

Ellers hamstra eg skatter i datohylla i dag, middagen ble dermed en billig pizza med nedprisa både ost og bunn. Pølser og beinfrie koteletter ble også med hjem derfra, hvilket passer meget da vi har tenkt å grille i morgen. Ikke ei eneste Pepsi max fikk komme inn i varmen her, men så er ikke det noe vi drikker mye av, så den saken er jo grei. De som drikker mye Pepsi max får ha den i fred, men det skal nevnes at det har minka tydelig på en del varer i butikkhyllene.

Hjemme fikk eg raskt varene på plass, monterte pizzaen og fikk den i ovnen, deretter datt eg ned i en hagestol på terrassen hvor det endte med at både Doc og undertegnede glemte hele pizzaen. Pokker. Bunnen er ikke sprø før det knaser i pepperonien. Vi dynka den med rømmedressing og nøt måltidet. Etterpå måtte eg lea på meg og tok Tassen med på langtur. Siden har vi sittet/lagt temmelig urørlig både gubbe, kjerring og bikkje her.

 

Snap/insta

2 thoughts on “Eg har hamstra litt!

  1. Noen dager er litt verre å få til…men de går seg som regel til etter hvert 🙂 Jeg hadde også litt tung start. Var på konsert mandag, så LITT senere i seng enn jeg er vant til. Trøtt om mårran. Hadde seriøse jobbting kl 08:00, som jeg måtte rekker. Ting gikk bra, jeg var fornøyd med meg selv etterpå, og dagen formelig FLØY av gårde videre. Så fornøyd med sol og meg selv at jeg GIKK 5 km hjemover 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top