Godt å være litt sløv da

Har helt glemt bloggen i dag eg. Ikke for at det har vært så fryktelig travelt akkurat, er vel mer det at eg er sløv etter infusjon i går. Men det går helt fint, mye bedre alt nå, så da kan eg jo taste noen ord da. Vel, nå er det ikke så enormt mye å skrive om heller, men da blir det jo like spennende for meg hva dette innlegget kommer til å handle om.

Joda, har jo gjort noe da. Naboen var innom og lurte på å låne vedkløyveren sin, for vi har faktisk glemt å levere den tilbake. Han fikk den tilbake, men vi rakk ikke preike så mye før eg måtte stikke på jobb. I dag var lunsjen min favorittdel av arbeidsdagen, men er ikke det vanlig da? Nei altså eg trives godt på jobb, selv om pausene av og til er høydepunktet.

Disse sofaputene er ikke til å stole på…

Etter jobb var det bare å gølve to ostesmørbrød, for planen var å gå i gang med husarbeid før eg datt helt i do. I det eg satte meg for å spise disse ostesmørbrødene var det alt for seint. Sofaputen grep et godt tak om baken min og holdt meg der, eg hadde ikke annet valg enn å lene meg godt tilbake og gå gjennom alt de sosiale mediene hadde å by på.

Etter klokka hadde gått langt om lenge, og lengre enn langt, måtte eg faktisk gjøre noe. Tok siste kveldsturen med Tassen, og etter det var det ikke mye tid igjen til husarbeid. Joda, bytta på senga i det minste. Hvor ofte er det egentlig vanlig å bytte på senga? Føler eg nettopp la på reint, men med svart laken og hvit bikkje kan det vel ikke byttes for ofte. Blir i alle fall brukt beige laken heretter!

Nei dette ble bare surr, og sikkert lite interessant, men så er det ikke like mye fart og spenning hver dag da. Nå som Norge har så lite smitte burde vi kunne åpnet alt utenom grensene, en festival på 4-5 dager med 30 000 gjester drar mer inn i avgifter enn hva tyske turister legger igjen på samme tidsrom. Eller? Kanskje like greit eg ikke er politiker… Tar heller kvelden eg nå gitt. Nattis!

 

 

 

 

TikTok / Insta / Snap

One thought on “Godt å være litt sløv da

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top