Klassisk kaos!

Dæven døtte sykkelstøtte! Den der medisinen blir eg så trøtt av at eg stort sett bare har tid og vei hjem før eg sovner, men i dag måtte eg innom Kløfta på veien. Det fordømrade treet får eg aldri helt bra, og dro derfor innom Nille for å kjøpe mer pynt. Denne gang noen svære røde blomster og de største kulene de hadde, nå skulle plastbuska gjemmes godt. Måtte også hanke i land en pose snarkokt graut da vi begge var enige om dagens middag, ja det til tross for alt Doc handla i grenseland.

Kjøpte ny bil til Doc da! (Duken er ikke oransje, lyset er helt bak mål)

Han som ikke skulle kjøpe stort mer enn snus kom hjem med fem poser fra kolonialen og to poser fra bolaget. Det var stort sett fornuftige ting som masse chips, bobler, småglassvann, litt pålegg, kjøttdeig og en fugl, ja, kalkun da. Men graut ble det, og vi fråtsa som de nissene vi er, rubbel og bit ble spist opp. Da kunne eg endelig slenge meg på sofaen og hvile til dagens luker i kalenderne på TV.

Null symmetri, klassisk kaos!

Men tror du eg fikk ro på meg da? Neida, måtte få opp ny pynt på treet må vite. Og så kjøpte eg en fancy pickup med lys og snurrende juletre, den måtte jo få en plass. Og det treet har eg nok retta på en ti-tolv ganger i dag. Fornøyd? Tja, vi går for klassisk kaos i år! Kom brått på de nye juleputene som skal pynte stua, løp opp og henta de for så å plassere de sirlig i sofaen. Så måtte Tassen på dass. Og nå sitter eg på dass, deretter blir det en dusj, og da kan eg faktisk like greit legge meg. Hvile? Det får bli på natta!

Snap / Insta

2 thoughts on “Klassisk kaos!

  1. Det ser ut som dere har ett fint plast-juletre 😀 Jeg er ikke fornøyd med det som VI har nå… C sitt… hehehe så her blir det nok nytt juletre! 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top