Gratulerer med dagen!

Den store pølse og is-dagen er her! Større enn noensinne etter to år med nedstengning! Gratulerer med dagen til hele Norge! Håper alle får ei flott feiring, og at vi alle kan ta vare på hverandre og inkludere alle. Smil selv om du er stressa, også til fremmede, og ta gjerne med de som kanskje sitter aleine. Dette er en gledens dag, ikke bare for deg, men også alle rundt deg. Hurra for denne friheten og tryggheten, ikke ta den for gitt!

Er jo stolt over bunaden min, men siden vi i utgangspunktet ikke hadde planer ble den igjen på Vestlandet hos mor og far.


Bloggen kommer litt tidlig og er kort i dag, for vi drar til svigers snart, hvor vi skal kose oss med god mat og desserten eg har lagd. Og siden bunaden er på Vestlandet får dere servert et bilde fra konfirmasjonen vi var i, eg har mørkblå Nordhordlandsbunad. Om du har bunad, hvilken har du? Doc har nå fått på seg pene sommerklær, og eg er ikledd en lett sommerkjole med disse HER skoene. Vi spiste en god frokost i sta, og vi har vinka til kongen på TV, så dette blir en meget bra dag her. Kos dere masse, det skal vi!

Dagens antrekk ble derfor mer sommerlig, og ikke minst med mer komfort i skoene!

(Og kanskje vi deler litt utover dagen på snap og instastory)

 

 

 

TikTok / Snap / Insta

4 thoughts on “Gratulerer med dagen!

  1. Jeg har også bunad fra Nordhordaland. Vinterbunad. Tror min er svart. Veldig lik din. Jeg har stripete forkle og annet mønster på belte og brystduk. Jeg bor på Østlandet, men slekten stammer fra Manger. Hadde alle mine barndoms sommerferier på Radøy. Det var bilde av deg i bunaden som fikk meg til å klikke meg inn på bloggen din første gang!

    1. Så artig da 🤠 Eg er fra Soltveit 10 min unna Manger, så godt kjent der. Og bor på Kløfta, så vi striler har tydeligvis en tendens til å trekke østover 😅 De fineste bunadene er jo fra Nordhordland da 🤩🇳🇴

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top