Mikrofeiring!!

Det var ikke så spennende å våkne i morges egentlig, alt i hele meg ville på alle tenkelige vis bare knuse nebbet ned i puten igjen, og bli mentalt borte en stund til. Passe utslitt og alt annet enn klar for å erobre noe mer enn soverommet. Tassen ville som vanlig det motsatte. Først dytta han snuten sin i nesa mi, og da eg snudde meg beit han tak i en finger og dro armen ut fra dyna, deretter borra han hode inn under dyna, beit tak i den og rulla seg som en krokodille til eg lå under åpent tak. Nei, den kampen tapte eg.

Innafor å ta bursdagen på forskudd om man ikke liker mandager!

Nede lå det to egg klar til meg, mens Doc satt gomlende fornøyd i stua. Fikk i meg frokosten og falt til ro i godstolen. Doc skulle drive litt med bobilen i dag, så eg så mitt snitt i en liten shoppingrunde i fred og ro. Var ikke store greiene eg skulle ha, men da eg fikk mld fra Meny-appen måtte eg ta turen. Eg har nemlig bursdag på mandag, og Meny ville derfor gi meg gratis is. Is er godt og alt som er gratis er livretten min, så hvorfor vente med feiring til en kjedelig grå mandag?

Doc som hadde fått med seg dette ba meg kjøpe med tec7, og Tassen var nå tom for godbiter, så da la eg inn et ekstra stopp på Felleskjøpet. Må bare få skryte litt av de, eg digger FK på Kløfta, for en flott butikk! Og deretter stakk eg på senteret. Luska litt rundt i flere butikker før eg ombestemte meg, siden eg alt fikk lurt til meg de HER til tidlig bursdagsgave i vinter turte eg ikke kjøpe mer gaver til meg selv. De er forresten utrolig gode, og kan sikkert vare mange år.

Forfriskende feiring!

På Meny fikk eg meg ei Daimiskake, og så kjøpte eg kake og påskeegg. Hjemme lagde eg den middagen eg har savna siden eg flytta inn her for snart ni år siden. Doc er nemlig ikke stor fan av lasagne, men siden eg har bursdag på mandag tok eg meg friheten til å bare lage det. Du hendelse så godt det var! Vi spiste oss forderva begge to, så da ostekaka skulle fordøyes kom kvalmen sigende og vi måtte se slaget tapt halvveis i hvert vårt stykke. Og Daimiskaka? Den står urørt i fryseren fortsatt.

 

Snap/Insta

2 thoughts on “Mikrofeiring!!

  1. Det er akkurat det som er verst med det som er så godt! Man spiser seg skakk og går glipp av nytelsen med desserten. 😁

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top