Pinlig morgen og daff kveld!

I pingvingange iført bare morgenkåpe og fôra støvler skulle eg bare ut i -19 og starte kjerra før eg entra badet i morges, men måtte stå i en fascinerende bøy og knote med kabelen til motorvarmeren da en flau bris letta på «stakken» idet en bil passerte noe vinglete. Bare i nettoen, at eg ikke lærer! Og der var freddan i gang gitt. Noe pinlig berørt fikk eg start på bilen så eg kunne gå inn og «pudre nesa», det gikk forresten fort da eg har kjøpt DENNE som er greit oversiktlig. Deretter rett på jobb i varm bil.

Det beste med fredag er at det er over to dager til neste gang eg må stå opp tidlig!

Dagen gikk forrykende fort, det er en av fordelene når vi er få folk, at det blir så travelt at man ikke engang rekker se på klokka. Vel, den funker ikke likevel, svart skjerm, men eg får opp skritt og puls på tlf da. Har vært i kontakt med Fitbit og prøvd alle de restartmetodene de har, men uten hell, så det er faktisk ikke en dritt å gjøre med det. Det går helt fint, den er kjøpt brukt for flere år siden, så eg gidder ikke legge sjela mi i den.

I kantina fikk eg beskjed av ei kollega at eg spiste tacoen som ei mus, hun mente eg hadde tatt til meg lite mat. Joda, hun hadde helt rett i det, for dagens middag hjemme skulle også bestå av taco, måtte jo spare meg litt. Tacoen hjemme var dog ikke helt som på jobb, for mannen eg deler strømregning med er ikke fan av taco. Vi har inngått kompromiss med fajitakrydder, sånn at eg får noe som ligner taco, og han får noe han ikke vrenger seg av.

Stygt redd eg har nådd punktet hvor eg er dame og ikke jente lenger.

Doc har forresten tatt seg av Forden denne uka. Bytta bremser i går da, tror eg nevnte de fem timene med slegge for å få av ei ihjelrusta skive, og så har han hatt den på etterkontroll i dag og fått den godkjent. Effektiv type han der altså, så i kveld har vi begge fortjent å ligge som noen slakt i sofa og godstol, med både smågodt og chips. Eg har kosa meg med litt garn på pinnene og et glass vin også, men nå får det holde for i dag, trøtte gamle folk må legge seg.

 

Snap/Insta

6 thoughts on “Pinlig morgen og daff kveld!

  1. Greit med sånn strikketøy som “Strikker seg selv” 😀 Jeg mener mønstre 🙂 Blir fint mønster uten noe strev 🙂 Sånn har jeg strikket mange luer av 🙂 Her er det i alle fall daff kveld i kveld. Men jeg HAR trent i dag, så…

    1. Ja, eg bruker stort sett flerfarga garn til sokker, blir litt finere da 🤩 Spørs om ikke vinen blir dratt frem i kveld også, føler eg fortjener det! Hehe 😎 Ha en fortreffelig daff kveld 🥰

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top