Både spennende og ubehagelig!

En helt vanlig dag på jobben i dag, sånn gjennomsnittlig trøtt, passe med kaffe, mye å gjøre, og god lunsj. Ja, og selvsagt denne HER til frokost da (de er faktisk sunn). I mellom slaga liker eg å holde meg oppdatert, så pausene går gjerne med til å bla litt på både sosiale media og nyheter.

I dag kunne både VG og Dagbladet blåse opp store skumle overskrifter; Farevarsel for lyn for første gang i historien! Dette var da svære greier tenkte eg, og gikk inn på yr, for eg er ikke overbegeistra for sånt vær selv om det er litt spennende. Nei yr viste bare lett overskya, så eg tenkte ikke stort mer over det.

Ikke mitt mest flatterende bilde, men; – Man skal ikke være sexy når man jobber. Sitat leieboeren.

Vel hjemme var været fortsatt nydelig, og Doc foreslo å skru av hengerfeste på bobilen. Det er svært og tungt, og vil bidra til mer vektplass til sykler og fiskeutstyr. Det var bare ett problem med denne ideen; Doc er ikke i form om dagen, så her måtte eg trå til. Greit, men det begynte å blåse opp, og yr hadde nå forandra seg betraktelig, så det måtte jobbes fort.

Kjøpte jo bobil for å slippe å dra henger, da trenger vi ikke dette.

Eg satte i gang, gjorde alt eg fikk beskjed om, lydig som eg er, og etter litt klabb og babb var hengerfeste løst! Vi veide det til 55 kg, og er da godt og vel i mål på vekt! Da skulle alt være klart for ferie, og foreløpig hadde det bare vært noen få drypp fra himmelen. Den venta nemlig litt med å åpne seg. Det var da eg på siste tur med Tass hadde stoppa hos naboen og skulle gå hjem at det kom, både vind og ordentlig vestlandsregn! Nå venter vi spent på lynet.

 

 

 

 

TikTok / Insta / Snap

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top