Nei dette var ikke lett å finne!

Arbeidsdagen starta noen timer på etterskudd i dag, for eg måtte først innom Ahus og avlevere en prøve. På morgenkvisten sto det streikevakter der med slagord skrevet på skilt. Eg forstår de godt, de er ikke akkurat bortskjemt der de løper ræva av seg for oss. Det går på helsa laus å fikse andres helse.

På jobben gikk eg i shuttletrafikk mellom PC og dass, det er tydeligvis væromslag i vente. Jaja, så ble det ikke noe produksjonsrekorder i dag, men det får så være, skrittelleren har i det minste rosa meg godt!

Etter jobb stakk eg innom flere elektrobutikker for å se etter en lett tittekasse til rullestova. Vi har skrudd ut den gamle fordi den er for tung, og håpet er å få tak i en smart TV på under 3 kg. Men ingen elektrobutikk ser ut til å ha 12v TV for tida, noen har rett og slett ikke prioritert det, mens andre koronaforventer forsinka leveranser. Elkjøp hadde dog fantastisk service og søkte opp alle elektrobutikker i Oslo og Akershus for å sjekke, uten hell ja.

Høyesterett på DD Ranch, her har vi løst mange verdensproblemer!

En butikk eg vet har sånt er Kroken caravan, så eg stakk innom for å se der. Joda, de hadde flere, fra 19” og oppover. Perfekt! Etter vi prata litt pris og sånt ble vi enige om at eg måtte hjem og ta dette opp i høyesterett med høvdingen på DD Ranch. Doc satt klar ved bålet og venta med pølser og kos. Joda han likte TV’en eg hadde funnet, men vil tenke på det til over helga. Da vet vi at det eksisterer, så tar vi det derfra.

 

 

 

 

 

TikTok / Insta / Snap

12 thoughts on “Nei dette var ikke lett å finne!

  1. Hei på deg 😄

    Ser at de har 12v Tv på Elkjøp som veier 3 kg. Og på power.
    De selger også en del på komplett.no, står ikke vekt på alle, men send de mail så svarer de kjapt 👍
    Lykke te 😁

    1. Hei! Elkjøp får ikke disse inn på lager før etter vi har reist på ferie, og det tar også noen dager fra de er lagerført til de når ut i butikk. Vi tar heller ikke sjansen på å kjøpe noe på nett, for skulle det være noe feil rekker vi ikke retur og rep før vi reiser 😅

  2. For en nydelig liten oase dere har, kunne godt hatt høyesterett på en sånn plass jeg også. Jeg skulle da vært dommer vel og merke..
    Lykke til med nyervervelsen når den kommer i hus 🙂

  3. Obs har hatt finlux tv tidligere. Smart tv med innebygd wifi. Nordic edition med tuner til rikstv og parabol. Bruker det til begge deler

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top