Søndag, en rar og fin dag!

Føler ikke søndagen er en del av helga egentlig, klarer ikke å slappe av når eg vet eg skal opp tidlig neste morgen. Og eg har aldri vært noe fan av tidlige morgener, hvilket mange har fått med seg. Nei, da er det bedre å bli vekka av en overivrig fluff i nitida, en som bare vil bli klødd litt bak øre og samle flokken til en god frokost som han får rester av.

Det ble omelett i dag, med pølse, ost og vårløk. En undervurdert rett. Tassen satt lydig og gjorde seg så uskyldig som overhode mulig til vi var ferdig, han vet nemlig at Doc alltid sparer en liten bit. Så lykkelig da vettu, når han får smake noe, samme hva. Da er alt greit, og han legger seg fremfor TV, hvor han har full oversikt.

Hadde holdt med én conditioner da, den andre skulle ha vært en sjampo.

Vi tobeinte gikk i dusjen i tur og orden, tok vasken for ukestart tidlig fordi vi skulle bort. Du husker kanskje sjampoen eg måtte raske med meg da eg hadde hjernetåke her om dagen? Skulle ha sølvsjampo og conditioner. Vel, eg oppdaga nå at eg hadde kjøpt en sølv conditioner og en curl conditioner. Jepp, eg klarte å ta den ene som tydeligvis hadde stått feilplassert med sjampoene. La gå, eg ble da rein med en annen sjampoe her, og fikk meg i tillegg en god latter.

Det var intet mindre enn middag hos svigers i dag, hvor vi fikk servert ribbe med masse godt tilbehør, og multekrem til dessert. Nydelig godt selv på sommerstid. Nå var det uansett ikke noe ekstremvarme i dag heller, men det kommer vel etterhvert. 

Enda ei helg over, og ei uke nærmere ferien!

Ellers kan vi meddele at vi er i gang med planlegging av ferien, det er to uker igjen nå, og vi gleder oss som bare to unger på 37 og 51 år kan. Planen er jo delvis klar, men nå er det litt logistikk med tanke på vekta. Nei, ikke vår vekt, den driter vi flatt i, men bobilen tar ikke all verden. Neste helg vil dermed gå med på å vaske den og begynne så smått å pakke, vi skal jo være borte i tre uker.

 

 

 

 

TikTok / Snap / Insta

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top