Pissetrengt!

Du vet den følelsen når du er så pissetrengt at du nesten føler deg gravid? Jepp, der er Dask nå, og grunnen skal du få her. 

Det starta da eg var på jobben. Begynte så smått å kjenne trangen, men det var jo en del å gjøre som eg ville ha ferdig før kl 16. Fortsatte jo å jobbe, og rakk faktisk å nå målet mitt for dagen. Da eg stempla ut hadde det gått litt over, så eg bestemte meg for å bare kjøre hjem. Vel, via butikken da, der kom trangen litt tilbake, så eg raska med meg det eg huska og kjørte hjem. 

Hjemme var det jo ei bikkje som måtte luftes, han hadde tross alt holdt seg lenger enn meg, så da kommer jo han først. Tassen fikk gjort alt, og da vi kom inn var middagen klar. Doc hadde stekt karbonader og funnet frem burgerbrød og salat, så da ble det jo spising så klart. Mat kommer jo først her i huset. 

Etter mat gikk Doc på do, der ble han i nesten en time, så da var det jo bare å stålsette seg her i sofaen. Da Doc kom inn i stua igjen sa han bare med et rått flir om munnen; stikk inn på dass og kjenn lukta da! Hm, dermed turte ikke eg å gå på do da heller, så nå ligger eg på sofaen og kniper igjen i håp om at duften hans snart er borte! Wish me good luck!

Skal bli godt å endelig få pisse snart!

Instagram

Facebook 

Snap

4 thoughts on “Pissetrengt!

  1. haha 🙂 ..og jeg som skulle anbefale mitt siste blogginnlegg 😛 – men vent til du har vært på do da, sånn i tilfelle du ler ;D Kan man si “happy skvett nå” 😛 haha

  2. Hhahah…ja…det ble en lang tid å vente tenker jeg….etter Doc altså…Jeg hadde nok ikke klart å holde meg så lenge….må jeg..så må jeg….:-)

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top