Har glemt noe viktig til ferien!

Endelig var det helga! Ja denne uka var lang gitt, blir helt greit med noen fridager nå. Starta forresten dagen med ei lita økt yoga av alle ting. Har lagt litt skakt i natt og fått kink i nakken, så ei kollega tok ansvar og ga meg en liten innføring i enkel yoga rett og slett. Det hjalp faktisk! Etter jobb fylte eg opp tanken på Forden, for hjemme sto vogna klar. Det er dags for årets første campingtur!

Vi gikk kappgang om hverandre mens vi pakka og dusja, og Tassen ble så gira at Doc bare plasserte han i bilen hvor han satt pent og venta lykkelig over at vi skulle på tur igjen. Disse HER er forresten fast inventar i vogna. Etter å ha sjekka alt tre ganger var vi klar, og satte dermed kursen vestover.

Sikker på Doc aldri hadde sett for seg å dra til Vestlandet så ofte, men de siste sju åra har han måttet tåle det. Har enda ikke fått noe inntrykk av at han lider der.

Nå skal det bare nytes i ei uke!

Et stykke på vei stoppa vi og handla, og da vi pakka varene inn i vogna slo det meg. Eg har glemt noe vesentlig hjemme, og det er alt for seint å snu! Hvordan i alle dager skal eg overleve ei uke på camping uten joggebuksa mi?

Dette er faktisk litt krise. Har jo turbuksa mi som er meget komfortabel, men dette er første gang i livet mitt at eg har reist noe sted uten joggebukse. Så nå ligger vi henslengt på hver vår sofa med turbukse og ser cowboyfilm i vogna på Gol, og i morgen går turen videre.

 

 

 

 

 

 

TikTok / Insta / Snap

4 thoughts on “Har glemt noe viktig til ferien!

  1. Skjønner at det er krise, heldigvis har du en go’bukse. Hadde vært verre om du bare hadde jeans med deg (haha). Ser ut som om at dere har det kjempekoselig, nyt tiden dere har på tur <3

  2. Du får stoppe på nærmeste cubus eller lignende og finne deg ei joggebukse som funker og som kan ligge i vogna 😉

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top