Utfordrende tur, men god dessert!

Jadda vi kom trygt frem til Radøy, skal nevnes at det var fryktelig mye trafikk her, og det er ikke bare bare når vi bare har ett felt som fører begge veier. Å møte buss når vi har 8,20 fullbredde bak er ikke det verste, men noen som kanskje tror de har større bil enn de har. Omsider fikk vi da parkert hos mine foreldre.

Ble en stopp i Vøringsfossen fordi Tassen måtte drite.

Kanskje ikke helt smart å blogge nå, for etter middagen ble desserten irish, og til middagen ble det vin og øl. Men vi har det uansett storveis. I skrivende stund er klokka 21.30 og temperaturmåleren viser nok til at vi sitter i t-skjortene og gensere. Nå er nok vinteren over!

Utover kvelden blir det bare pur hygge med familien min, og i morgen går turen videre. Skal fortelle mer om dette i morgen. Akkurat nå burde eg konsentrere meg om å få i meg denne irish’en før den blir kald, og prate med gjengen eg er her for å treffe. Ha en fin himmelsprettkveld, vi tales ved!

 

 

 

 

 

 

 

TikTok / Insta / Snap

6 thoughts on “Utfordrende tur, men god dessert!

      1. Med en bredde på 8.20 så kan eg anbefale å ha vogna på langs å ikke tvers bak bilen 😉

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top