Ombestemte oss igjen og igjen…

Det ble så mye vind på Koa camping at matta vår blåste opp, selv med flere stoler og bord liggende langs hjørner og kant. Doc orka ikke den vinden, så i morges fikk eg grei beskjed om å spise frokost og dusje så vi kunne kjøre videre. Lydig som eg er gjorde eg som eg fikk beskjed om, og brått var vi på veien igjen.

Denne ferien skulle eg liksom sitte ute og få mye farge, og joda, eg har fått litt farge takket være denne HER, men det blir mye kjøring i dette langstrakte landet. Doc liker å kjøre på formiddagen og utover, og det går jo selvsagt på bekostning av de beste soltimene for meg. Eg må bare tolerere dette, så lenge eg av og til får viljen min også.

Du minnes muligens før ferien at eg nevnte to krav, nemlig kysten og minst ett shoppingsenter. I dag stoppa vi på et senter i Steinkjer. Mulig Doc gikk med på det bare fordi de hadde pol og Clas Ohlson, men samme det. Eg fant meg en fin sommerkjole nedsatt til 100 kr! Og Doc kjøpte ei stilig skjorte til 75 kr.

Unner oss litt gulrotkake på tur, ferie er ferie!

Glad og fornøyd med nye varer i både klesskap og barskap kjørte vi videre. Doc hadde endelig funnet ut at han ville til Mosjøen, ja etter å ha satt gps på flere andre steder først. Da vi kjørte oppover ble vi så gørrende lei av å se skog at Doc ombestemte seg enda en gang, og etter minst åtte ombestemmelser bare i dag har vi endelig parkert på en rasteplass på vei ut mot Brønnøysund. Så ser vi an hvor ferden går i morgen, bare ikke lenger nord!

 

 

 

 

TikTok / Insta / Snap

24 thoughts on “Ombestemte oss igjen og igjen…

    1. Hei 😊
      Koselig å se dere tok turen Nord. Jeg bor i Mosjøen 😎 ⛱️
      Ha en riktig fin ferie 😊

      1. Ikke så langt fra Brønnøysund til Dønna/Herøy. Anbefales på det sterkeste hvis dere er leie av bare fjell og skog 😊

      2. Ikke så langt fra Brønnøysund til Dønna/Herøy. Anbefales på det sterkeste hvis dere er leie av bare fjell og skog 😊

      3. Ønsker dere ein fin ferie. Men når dere skal hjem så kjøre om Sunndalsøra og til Ålvundfjord og fugelvåg camping og få se ein vaker solnedgang og så kjører til Kristiansund og kjører atlavseien..Men også kan kjører til torbudalen og ned til Eiklsdalen

  1. Er meldt strålende sol i Namsos/Overhalla i helga med opp til 29°C! Det e bare en liten svipptur fra Grong og E6. Namsos er jo Norges «Rock City» med litt forskjellig å se på blant annet et flott utkikkspunkt midt i sentrum. Er camping rett ved vannet og innkjørsel ved Namsos småfly-plass 🙂

  2. God tur til Brønnøysund, vakkert der, vært der mye, Mosjøen er en perle dere må få med dere, god tur og kos dere

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top