Her koser vi oss!

Dagen starta brått da Tassen hoppa opp i senga og vekka oss begge i 6 tida i morges. Doc hadde sovet dårlig, og var derfor noe trøtt og sliten, også kalla gretten. For å redde dagen valgte eg bare å stå opp og rusle ei lang stripe med Tassen, og den ble mye lenger enn planlagt. Han ville ikke drite, så eg måtte gå i nesten en time før han gjorde fra seg. Det gikk egentlig fint, for stedet her er helt nydelig, og alt før frokost hadde eg passert 3000 skritt.

Bare meg og soloppgangen
Det er noe eget med havet

Inne i bobilen igjen sov Doc søtt, så Tassen ble i all stillhet plassert i buret sitt, og eg fikk strikka ei god stund. Tenkte Doc skulle få skjønnhetssøvnen sin siden det nesten alltid er han som tar morgenturen. Etter en times tid kunne eg ikke holde Tassen igjen lenger, han var desperat etter å få hilse på far, og da eg åpna buret trengtes bare ett byks før han sto over Doc i senga.

Damene i fjæra, med fine gensere

Dagen i dag har brakt oss mye godt. Det ble mer tur nede ved sjøen, og vi fikk tatt noen nydelige bilder underveis. Det må være en av de fineste påskene vi har hatt. Vårt reisefølge, Karina, Ståle og William, og vi ble sittende nede ved sjøen ei god stund, og vi gikk kyststien et godt stykke. Tassen logra lykkelig og vimsete med, og fikk snust opp det som var av andre bikkjer.

Campinggjengen som tar alt som det kommer
Vi vandrar saman, vel nesten da…

Etter tur ble det et herremåltid uten like. Flere typer kjøtt, fløtegratinerte poteter, maisstuing og salat. Og enda så mye vi lagde fikk vi i oss alt, rubbel og bit! Under oppvasken møtte vi på kjentsfolk, noen eg har kjent i mange år, så det var superhyggelig å hilse på etter gammelt. Og nå som sola har tatt kvelden sitter vi i bobilen til Karina og Ståle og nyter noen skåler med godteri, samt noe flytende, men minst like godt!

 

 

 

 

TikTok / Snap / Insta

6 thoughts on “Her koser vi oss!

  1. Godt med alenetur når det er såååå fin morgen vel? 😊 Herlig tur og selskap med de folka, dere jentene så fine sammen med de genserne 😍

  2. Godt at dere har en fin tur,det er godt for sjela det.Ha en fortsatt fin påske 🐣🐤🐥

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top