Påsketuren er i gang!!

Reklame |

Våkna rett og slett gira i dag, får nå var det turdag! Doc hadde som vanlig frokosten klar, så eg kunne kose meg med kokt egg på knekkebrød. Tassen satt som et skolelys og telte alle tyggene i håp om å få det siste. Det fikk han i midlertid ikke, for han hadde nettopp fått av Doc. Etterpå bar det i dusjen, først Doc, så undertegnede. Har med mine tre favorittkjoler, DENNE som eg har på bilde, og DENNE beige, samt DENNE skjortekjolen. 

I manko på bilder fra dagen i dag resirkulerer eg dette fra snap.

Vi nærma oss klare, og da vi fikk klarsignal fra reisefølge var vi ikke sein om å forlate gårdsplassen. Nå har vi ikke avklart noe med reisefølge hvor mye de vil ha delt på blogg, så de blir omtalt som reisefølge i kveld.

Jada, strikketøyet er selvsagt med! Dette skal bli knestrømper.

Første stopp på vår ferd ble allerede på Borgen da Doc måtte lukke lokket til strømmen, det hang og blafra i vinden. Derfra gikk det radig helt til gjengen fikk romlende mager, og burgere skulle inntas. Videre ble det et stopp for å hilse på venner av reisefølge, hvilket var meget hyggelig. Og etterpå fant vi en fin camping ved sjøen.

Her har vi kosa oss med pølser i både brød og lomper, og litt forskjellig godt i glass og kopper til dessert. Det ble ikke seint i kveld da vi alle er trøtte og slitne, så da eg entra vår bobil ved midnatt hørtes alt en jevn dur fra både seng og bur. Deilig med ferie, nå gjør vi som vi vil, tar det helt piano, og bare koser oss ordentlig. God påske og nattis fra Gamle Røver (ja, det er bobilen vår, den er gammel og røver oss for penger).

 

 

 

TikTok / Snap / Insta

2 thoughts on “Påsketuren er i gang!!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top