Hjemmekontor funker dårlig!

Etter gårsdagens rabalder i både trapp og dusj følte vi begge for en rolig dag i dag. Vi gjorde jo mer enn bare det, men innlegget begynte å bli fryktelig langt i går, så det mindre viktige uteble. Nå var det ikke verre enn at vi faktisk var ute nesten i hele går, og eg gikk lang tur med Tassen i håp om applaus fra klokka mi. Ble ikke applaus likevel, men turen var fin den.

Dypt konsentrert! (Link til kjolen litt lenger ned)

Ja, så i dag har energinivået vært labert hos oss begge. Kan ha noe med klokka å gjøre, vi mista en times søvn, og det merkes godt. Da er det steike godt med en god sofa hvor vi siger utover, som to henslengte gjærdeiger med hver vår pose chips. Eg dypt konsentrert med strikketøy, og Doc godt fornøyd med fjernkontrollen. Grei fordeling egentlig, akkurat som i gamledager. Har forresten på meg denne kjolen HER, og elsker den!

Nå skal det vel nevnes at eg har vært litt produktiv i dag faktisk. Det nærmer seg tid for innsending av regnskap til Skatteetaten, og selv om dette firma mitt er lite, og ikke er til å bli styrtrik av, så er det mye jobb med det. Etter å ha sittet i flere timer og ført regnskap kom hodepinen, og planen var å ta en liten pause. Den pausen er enda ikke over, kommer vel til å vare et par dager til eg gidder gjøre mer. Hjemmekontor hadde ikke funka for meg!

Ellers har Doc fått ned siste julelyset i dag. Det har vært av siden januar, men måtte også ryddes bort nå. Og eg venter på ei maskin med ull for andre gang. Hadde glemt den tidligere i dag, og en uvitende Doc har fylt i mer skittentøy i mellomtida. Er vel straks ferdig, så da henger eg opp og tar kvelden her. Ha ei fortreffelig uke folks, nå er sommerhalvåret i gang offisielt!

 

 

 

 

TikTok / Snap / Insta

2 thoughts on “Hjemmekontor funker dårlig!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top