Julegavepanikken er ingen spøk!

Joda. Kom for seint til jobb i dag også, men ikke rein uflaks denne gangen. Det var en god gammel forsoving, så den tar eg på egen kappe. Sliter jo fortsatt med leggen og jobber derfor 50% ut uka, da er det ett fett så lenge eg har fire timer innenfor vanlig arbeidstid. Leggen begynner heldigvis å komme seg, kjenner det bare når glemmer meg på jobb, sklir på glatten, eller balanserer på beinet for å kle på meg bukse eller sko. Snart bra igjen dette!

Ble forresten litt inspirert av en reklame her om dagen. Starta med to karer som prater om at de skal være tidlig ute med julegaver, og ender med at ene står på en bensinstasjon julaften og ber om å få pakka inn vindusviskere til kona. Nei, eg sikter utrolig nok ikke til mitt vindusviskeruhell i går, det var nok heller panikken som greip meg for stress og kaos siste uka før jul. Her måtte det iverksettes tiltak, og det asap.

Fornøyd med egen innsats!

Etter jobb i dag stakk eg derfor innom senteret på Kløfta. Tenkte det var såpass tidlig på dag og lenge til jul enda, at dette skulle gå smertefritt. Vel, det var smekk fullt, og utelukkende flaks som ga meg parkeringsplass der. Er det sånn før 12 på en torsdag tar eg ikke sjansen på å vente lenger. Tok sats og kasta meg inn i folkehavet.

Selv med mye folk var det utrolig nok ikke kaos, og det var fullt mulig å fortsatt holde avstand. Eg hadde ti gaver på lista mi. Fire av de skulle kjøpes ferdig, og resten måtte eg ha ingredienser til. Uten å røpe for mye fikk eg tak i nesten alt. Noen som vet om det finnes delfiafett igjen i butikker på Kløfta, Jessheim eller Kisa? Trenger sårt én pakke bare, for i helga skal det nemlig bakes gaver!

Ellers kan det nevnes at eg starta på diett i går etter en liten tur på vekta. Den gikk til hel***e i dag. Nei, ikke vekta, dietten. Da eg kom hjem fra shopping sto Doc på kjøkkenet med fuggern i ovnen. Vi spiste oss uvel på kalkun i dag, Doc er nok litt for god på kjøkkenet. Og den sausen da, kunne ha drukket den, men det holdt å sleike tallerken. På an igjen i morgen! 

 

 

 

 

TikTok / Insta / Snap

6 thoughts on “Julegavepanikken er ingen spøk!

  1. Du er veldig god og skrive. Pluss overskriften din er spennende hver gang. Du burde jobbe i VG 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top