Litt team building på en lillelørdag!

Nei ganske så riktig ble det ikke noe innlegg i går, og hvorfor det skal vi komme tilbake til i dette innlegget her. Eg dro på jobb i går med friskt mot, bedre og bedre for hver dag nå. Det gikk stort sett i kaffe på jobben, så da eg kom hjem i går ble det godt med mat.

Enda en tur på et senter!

Ikke lenge etter at eg kom hjem sto det brått to bobiler på tunet her, det var mine foreldre og et vennepar som skal hjelpe til å forberede 50 årslaget på lørdag. Er så hyggelig av de å bidra så ikke vi sliter oss helt ut igjen. Eg og mamma stakk på butikken for å handle inn mat til lørdagen, og da vi kom hjem sto også søstra mi og gemal på tunet, da i ny bil!

Han hadde vurdert ny bil, og etter x antall hendelser med motortrøbbel på veien bestemte de seg for å bytte inn gamlebilen før de ankom oss. Det ble selvsagt en Ford, så da har han fått seg en bra bil.

Viktig å bygge opp teamet og motivere!

Det ble burger på alle mann og kvinns, før turen gikk til Jessheim. Joda, dugnad og dugnad, kall det gjerne team building om du vil, det ble i alle fall en konsert med Fat Fred, hvilket ga motivasjon til neste fest! Vi ble ikke så seine, for konserten var fra 20 til 21.30, men da gadd eg faktisk bare ikke å blogge. 

Denne gjengen kan det å lage liv! Fat Fred and the Possumhunters!

Nå har eg dratt på jobben igjen, mens gjengen hjemme forhåpentligvis er godt i gang med partytelt og benker, og kanskje vask av garasjen også. Satser på de er ferdig når eg kommer hjem, og sånn for sikkerhets skyld tar eg meg god tid etterpå når eg skal handle det vi glemte i går.

 

 

 

 

TikTok / Insta / Snap

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top