Lurte Doc, men måtte vaske selv!

Haha holder på å daue her eg sitter! Har klart å pranke Doc alt, og det er fare for at det kan bli mer! Vi har sånn fotmassasje i dusjen, sånn man står på og kan stille vannet på. Strålen fra denne er ganske sterk, og når den ikke er i bruk henger den på veggen i dusjen. Da eg var ferdig å dusje stilte eg vannet på den, så da Doc etterpå slo på dusjen hørte eg bare et brøl!

Haha, litt heftig stråle i denne!

«Gjorde du dette med vilje eller?» skreik han fra vannspruten som sto ut over hele badet! Og ja det ble meg selv som måtte tørke dette, men det var det vel verdt, skulle uansett vaske badet i dag! Eneste strek i regninga var at det også gikk ut over dasspapiret!

Ellers får vi gjester i dag, er jo litt av grunnen til at badet måtte vaskes. Når eg ikke får reist hjem til familien blir det å tilbringe litt tid i hagen med La Familia i stedet. Nina og Jonny som vi har vært på Granka med noen ganger er så godt som familie, og er perfekte nærkontakter for oss. Det er også naboene som Doc har felt trær med de siste dagene. Vi er alle fra områder med ca like høyt smittetrykk, så å sitte på terrassen med god avstand skal ikke bli noe problem. Har også satt frem antibac både her og der.

Her går det unna!

Nå er La Familia underveis, og eg har det unektelig litt travelt. Måtte dermed slå tre fluer i en smekk. Skulle jo fjelge meg litt til påske også, så her starta eg med å smøre inn bryna i farge, og kline utover meg ei ansiktsmaske. Da eg var ferdig å vaske badet hadde dette fått full virkning, så da var eg jo klar for å ta i mot gjestene.

 

 

 

 

 

TikTok / Insta / Snap

One thought on “Lurte Doc, men måtte vaske selv!

  1. I am looking for a man for passionate meetings. I am 24 years old and have a shapely body,
    my nude photos and contact on the site:

    http://www.e-sponsorka.pl
    __ __ __ __ __ __ __ __ __ __ __ __
    Search me by nick: Maggda-x write to me or
    call me at any time, usually replies up to 5 minutes, I’m waiting.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top