Min øresus kan nå behandles!

Nå har det jaggu gått litt sløvheter i denne bloggen. Ikke bare glemte eg å oppdatere i går, men eg har glemt å fortelle at eg har vær hos spesialist med øresusen. Først kan eg si det mange lurte på i går, nemlig hvilken serie som var så spennende at eg glemte bloggen. Vi så All of us are dead på Netflix, koreansk spenning hvor elever på en videregående skole blir zombier. Sjukt bra effekter og mye spenning, anbefales for alle som liker zombieserier.

Inne og klar for full sjekk!

Når det gjelder den spesialisten møtte eg jo først opp forrige fredag fordi eg hadde sett feil dato, så da eg omsider møtte opp denne fredagen fikk eg jaggu komme inn. Det ble foretatt mange undersøkelser, blant annet pipetest hvor eg hørte pip konstant, tester på øynene, og noen balansetester.

Legen titta til slutt i ørene mine uten å finne de store uregelmessighetene, og de kunne endelig konkludere. Øresus har eg jo hatt hele livet, men grunnen til at det nå har økt i det siste ligger i nakken. Det er den velkjente stressnakken, og eg var ikke eneste dame som hadde opplevd dette nå. Så da vet dere det damer, har dere øresus, sjekk det i stedet for å sette en radio på nattbordet.

To år med strenge restriksjoner, mye usikkerhet, frem og tilbake, mer hjemme, mindre bevegelse, og for min del mer å gjøre på jobb. Når det da endelig begynner å slippe opp litt og litt, og man begynner å senke skuldrene igjen, da har det lett for å skjære seg i nakken. Nå går veien videre til en kiropraktor som er god på nakke, så blir alt i skjønneste orden før man vet ordet av det.

 

 

 

TikTok / Insta / Snap

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top