Bruker du foliehatt også?

Nå begynner formen å bli bra her. Ingen smerter etter inngrepet, bare et plaster som gnager. Forkjølelsen er også på hell, så immunforsvaret mitt er det ingen ting i veien med! Eg skal fortsatt holde meg rolig til over helga, regner med eg ikke lenger er i risikogruppa da. Og forhåpentligvis kan eg jobbe på tirsdag, bare uten tunge løft.

Finnes ikke en liggestilling som ikke er utprøvd her!

Men denne hjemmetilværelsen altså. Det er fredag, uten at det betyr noe. Ikke er det noe spennende på TV, chips har eg spist hele uka, ingen fest eller konsert, og ikke blir det liksom noe etterlengta avslapping, for eg har lagt på sofaen i snart to uker nå. Fortsatt i denne HER, ja eg har så klart flere. En fredag som like gjerne kunne vært en tirsdag. Måtte dette gå over fort!

Ta tiden til hjelp, sier de. Føler vi har tatt tida til hjelp i hele vår eg. Nå går snart Norges økonomi i dass, og folks største bekymring er om de kan bli spora av en Smittestopp app. Hvis man ikke har noe å skjule burde ikke den appen være noe problem.

Tok jaggu sjansen eg gitt…

Man er uansett overvåka med en gang man logger på en smartphone, så om du har en tlf hvor du faktisk kan laste ned den appen, da er du likevel sporbar.

Om du skal ha noe reelt grunnlag for å være redd den smittevernappen, da regner eg med du har en 15 år gammel tlf uten nett, ingen PC, og kun betaler kontant. Og for sikkerhets skyld, ta på deg en foliehatt så ikke satellittene kan lese tankene dine da.

 

 

 

TikTok / Insta / Snap

9 thoughts on “Bruker du foliehatt også?

  1. Blir så skuffa over sånne folk . Jeg kan dø av viruset! Det kan foreldrene mine og. Så er så skuffa over alle som kun tenker på ditt eget ve og vel. Ser at russen fester og enkelte paradise og ex on the beach deltagere fester å legger utvpå insta. Burde skamme seg.,

  2. Denne appen kan gjøre Norge sårbart. Hackere og ‘jihad-folk’ kan få tilgang til informasjon, som kan brukes til utpressing og gjøre våre kvinnfolk til ‘Rotherham-aktige’ sex-slaver, for våre nye landsmenn. Noe sånt.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top