Nytt kjeftament!

Reklame | MaxDental

For noen år siden skulle jeg gi en dentastix til bikkja vi hadde. Det var en sånn liten gatemix med mye personlighet, og i med at han var en liten tass så skulle jeg dele denna dentastix’n i to. Hadde vel sikkert litt dårlig tid så jeg tok den så inn i mitt egent kjeftament og knakk til, og joda noe knakk, men det var ikke dentastix’n, det var tanna mi som knakk.

Maximo måtte så klart lure Doc litt, så han lagde et ekstra sett med tulletenner! Lekkert?

Turen gikk til tannlegen, og steike mæ å mye ei tann kan koste, så det ble satt litt på vent. Fikk jo limt på ei midlertidig tann, men den datt jo like fort ut. Jeg lakka den blå så jeg hadde Bluetooth, men denne glemte vi i en bil vi solgte, og jeg var uten tann igjen. Tia gikk og jeg ble vandt til att det ikke var noe tann midt i gliset, men Maximo Cortes Moreno (trommisen til Steff Nevers) tok kontakt og ville hjelpe meg, han syntes jeg burde få ett tett glis igjen. Vi visste ikke at han var tanntekniker, men han driver altså MaxDental, som lager blant annet tannproteser.


Da gikk turen ned til han i Ås, til noen avstøpninger av kjeftamentet. Maximo tok meg vel i mot, det ble en hyggelig prat, og plutselig var det gjort. Så nå går jeg her da med nye flotte tenner i gliset, og syntes virkelig det går an, er litt redd det blir enda meire glising fremover. Kommer i hvert fall aldri til å stikke sånne dentastix inn i detta kjeftamentet igjen, men skulle alikevel uhellet være ute så vet jeg hvem jeg skal ringe. Pass på tennene folkens, men skulle de svikte så hør med MaxDental om hva dem kan gjøre for deg. Fikk forresten et ekstra sett med tenner, han hadde laga noen på tull i tillegg, så hele jeg ble totalforandra. Morsom type han her!

– Doc

Gutten med gliset! Ble da bra dette

3 thoughts on “Nytt kjeftament!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top