Gjengen er klar for moro!

Bare en liten oppdatering i dag, for eg rekker ikke skrive så mye. Vi har vært en tur i Ås i dag, som Doc skal skrive mer om en annen dag, og nå får vi straks besøk. Vi skal ut i kveld! «Med hjertefeil?» tenker du kanskje nå? Ja, med hjertefeil. Det er jo en medfødt, ikke dødelig eller farlig hjertefeil, og vi er ikke de som drikker ofte akkurat, så det går nok helt fint. I løpet av siste halvår kan vi telle på ei hånd de gangene vi har vært på festligheter, så nå gleder vi oss skikkelig! Det er et lukka arrangement hvor Hilljacks spiller, og Nina og Jonny skal være med. Det blir nok en formidabel aften.

Denne gjengen skal på vift i kveld!

Nå er Doc på vei for å hente Nina og Jonny, så eg får vel kaste meg i dusjen så eg er klar når de er her. Siden det ble kort oppdatering her, lover eg å være ivrig med snap og instastory i kveld, så følg gjerne med der!

Snap / Insta

2 thoughts on “Gjengen er klar for moro!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top