På tur med bivirkninger!

Etter over 20 timers søvn var eg like mygla i dag, og reiste derfor ikke på jobb. Følte meg på ingen måte kjørbar, og ble heller liggende. Jaggu kan den vaksina slå ut et menneske skikkelig, men jaggu er det bedre å være plukk rotten i ett døgn enn å bli dausjuk i 14 dager med eventuelle senvirkninger opp til et år etter!

Vel vel, vi skulle uansett til Vestlandet i dag, og selv om eg var totalt zombie klarte eg å få på meg noe annet enn den utvaska morgenkåpa mi, så vi dro vel rundt 13-14 tida. Doc kjørte mens eg halvsov ved siden av. Er undervurdert å sove i bobil, man får virkelig mykna opp alt i nakke og skuldre sånn som hode henger og dingler rundt.

Beklager uklart bilde, eg er overtrøtt, og Doc dreiv å skremte meg underveis. Du ser han gliser lurt.

Feber og smerter ga seg egentlig temmelig raskt, men eg har vært helt i ørska i hele dag. Dautrøtt og sliten. Doc spurte på et tidspunkt «Hvilken lyd var det?» og eg trodde eg hadde sagt noe uten å legge merke til det selv. Viste seg å være radioen som klikka hver gang signalene var dårlig, uten at eg hadde merka noe.

Det ble et bedre herremåltid underveis, vi stoppa på Biltema på Gol hvor Doc spiste pølser og potetmos, og undertegnede gølva en burger. Uansett, fjellet var mildt, ikke noe fare for glatte veier der, men det regna sidelengs da. Nå har eg så smått begynt å kvikne til litt, det vil si, fortsatt trøtt, men heller mot overtrøtt. Det kommer seg, og vi har bare et par timer igjen!

 

Dette innlegget er skrevet med forbehold om skrivefeil da forfatter er noe svimete.

 

 

 

 

TikTok / Insta / Snap

8 thoughts on “På tur med bivirkninger!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top