Rart eg aldri blir ferdig?

Trodde eg skulle slippe billig unna i dag, og satte meg godt tilrette med spøtet. Tenkte at dette skulle være dagen eg ble ferdig med bolen på genseren. Hadde kommer ca en halv omgang da eg hørte fra gangen «Hva skal vi rydde i dag da?», og der var husefreden brutt. Doc ville rydde mer, og eg måtte bidra. Kan noen gi den mannen en jobb??? Han hadde passa ypperlig som vaktmester eller noe sånt, han driver med noe hele tida, og kan mye rart.

Rart eg aldri blir ferdig?

Vel vel, etter enda mer rydding og flere poser søppel seinere satte vi oss ned igjen, men da kom det bil utenfor. Det var dattera Tonje som kom på besøk. Formålet med denne visitten var å lære å bytte dekk, så den delen tok Doc seg av. Hun hadde også med fire sekker klær som eg skulle få arve, så naturligvis fikk eg litt jobb med å gå gjennom dette. Var ikke så mye som passa, men noe kommer godt med.

Etterpå havna vi i sofaen igjen. Doc med fjernkontrollen, mens Tonje og undertegnede  satt med strikketøy. Jepp, det ble mer skravling enn strikking, så alt i alt fikk eg to omganger i dag, men det var vel verdt det. Hadde også tenkt å lakke neglene i dag, har kjøpt meg ny lakk til jul og ville teste den, men rakk det faktisk ikke. Da får det bli i morgen da, for nå tar eg kvelden før den tar meg!

 

Snap / Insta

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top