Trusene mine på utstilling!

Etter enda flere bomturer fant vi omsider en rasteplass i går kveld, ca kl 22 kunne vi endelig parkere. Begynner jo nå å skjønne hvorfor så mange drar før fuglene fiser på morrakvisten. Joda, vi freste noen pølser som vi kosa oss med, og så tok vi kvelden. Da vi sto opp i dag var vi temmelig raske med å flytte på oss. I dag måtte vi finne en plass hvor vi kunne vaske klær, for nå minka det fryktelig på utvalget her.

Første forsøk…

Frem med Google og gps, nå skulle vi ha alle muligheter klare så det bare var å kjøre rett på plass, vi gidder ikke flere sånne dager. Det var flere alternativer, og vi kjørte logisk nok til den nærmeste først. Det ble Bessaker camping, her har de både plass, vaskemaskin og meget hyggelig personale, så eg satte i gang med klesvasken med en gang.

Andre forsøk…

Med fraværende tørketrommel ble eg henvist til noen snorer til å henge klesvasken på. Flotters, eg fikk nesten plass til to fulle maskiner der, og resten hang eg her og der på bilen. Sjekka klærne etter noen timer, men tross denne varmen er de fortsatt like våte. Med min flaks havna selvsagt snora i skyggen rimelig fort.

Tredje forsøk, blir de ikke tørr her får det bare være!

Fikk deretter låne et tørkestativ fra sanitæranlegget, og flytta alt over i sola, så nå henger trusene mine til spott og spe for alle som bruker dusj og do. Det ser endelig ut som klærne begynner å tørke, og nå går selvsagt sola straks ned bak åsen. Litt dårlig planlagt av undertegnede. Vi skal vaske klær litt oftere heretter, og innom neste Biltema for å kjøpe eget stativ til undertøyet i alle fall!

 

 

 

 

TikTok / Insta / Snap

2 thoughts on “Trusene mine på utstilling!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top