Uten mål og mening

Neida, det var ikke alle klærne mine som rakk å tørke i går. Fire plagg måtte henges opp i bobilen da vi tok kvelden, men det fikk gå. Vi tok da kvelden med klær hengende på begge setene, og da vi våkna i dag var det bare fukt å spore i to av plaggene. En shorts som fikk henge litt i takluka på do, og en hettegenser som fikk plass på en bøyle i høyskapet.

Føler meg heldig med disse gutta her

Vi glemte faktisk å spise frokost i dag, det hadde kommet tjukk tåke, så Doc ville videre. Greit nok det, vi bare dusja og pakka, så kjørte vi videre. Helt uten mål og mening egentlig, ville bare holde oss til sjøen, og finne en plass med sol.

Fikk forresten spørsmål om kjolen min, den har gått ut, så Cubus har den ikke lenger. Men på spørsmål om «gnisselår» med kjole i denne varmen vil eg absolutt tipse om denne HER, eg går aldri i kjole uten den. Har både hvit og svart.

Det lukter så godt av havet!

Det gikk ikke lange tida før første stopp. Magene våre minna oss fort på den glemte frokosten, så det ble noen polarbrød på en rasteplass. Så lettvint da vettu. Og turen gikk videre.

Denne campingen var verdt en god dessert!

Fortsatt uten noe mål på gps’n kjørte vi utover mot Hitra. Eg fant en bobilparkering ytterst i havgapet på Titran, så vi rusla rolig utover. Tenkte egentlig å fricampe, og heller stoppe på Titran om vi ikke fant passende plass. Men før vi fikk sukk for oss dukka Strømsvik Fiskecamping opp, og her fikk vi plass helt ved sjøen. Da var det ikke noe å diskutere, her trives vi begge så godt at det jaggu ble en irish coffie til dessert etter middagen.

 

 

 

 

TikTok / Insta / Snap

2 thoughts on “Uten mål og mening

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top