Vi svarer på rykter!

Vi spurte på Yolo app om noen hadde hørt rykter om oss, og jaggu kom det inn en del! Nå tror eg selvsagt at en del av disse ryktene er dikta opp ut fra intet, men vi svarer uansett.


Det ryktes at dere stemmer på mdg!

Haha!! Det kan eg med 100% sikkerhet si at vi aldri kommer til å gjøre. Vi prøver å være litt bevisst på forbruk, kjøper ikke noe vi absolutt ikke trenger, bruker mindre plast enn før, osv. Men vi blir nok aldri så hysteriske på miljø og klima at vi stemmer på den gjengen der.

At du har gifta deg med en Doc lookalike fra USA

Hehe det hadde sikkert vært artig å være gift med en amerikaner, men eg klarer meg lenge med den ekte Doc.


At Doc sliter med ereksjon?

Det skal eg love han ikke sliter med, må i så fall bare være når han er sørpe dritings. Men da sliter nok de aller fleste…

At dere skal slutte med blogg???

Neida, det har vi ikke noen planer om nå, dere må nok slite med oss på blogg ei god stund til.

Du liker best å jobbe i fred når du har propper i øret

Jepp, der tok du meg. Nå er vel ikke dette et rykte, snarere fakta. Om eg hører på pod og er i god driv på jobben vil eg helst bare gjøre jobben min.


Du har vært helt naken i Norske Rednecks!

Nei det har eg nok ikke, hatt på bikini stort sett, men Doc har vært naken.

At du hadde et sidesprang med en svart mann?

Nei, eg har aldri hatt noe sidesprang.

At du stort sett hører på homofile podcaster.

Det har eg faktisk ikke tenkt over, men når du nevner det… Nå er favorittene Erlend Elias og Erik Anders, Jan Thomas og Einar, Harm og Hegseth, og The Kåss Furuseths. Legning har heldigvis lite å si for hvor interessante mennesker er, synes alle disse er skikkelig morsomme.

Snap / Insta

3 thoughts on “Vi svarer på rykter!

  1. Veldig bra svart! Likte spesielt svaret ditt til han som synes du var så kjip 😂😂
    Keep up the good work, utrolig forfriskende å se EKTE mennesker på snapchat og blogg.no til en forandring. Alt for mange fakere rundt omkring i dag.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top