Sexforespørsler på facebook

Det har blitt riktig så populært å sjekke opp folk på sosiale medier, og her tar eg for meg noen eksemlper fra facebook. Dette er rett og slett folk som aldri hadde turt å kontakte et kvinnfolk på gata, men mener det er helt innafor å bruke verdens største nettsamfunn til å sjekke opp folk. Det er også en del menn som virkelig mener og tror at det bare er å sende bilde av stellet sitt, så får dem chicks på kroken. Ja enda man i tillegg har sagt nei takk meget mange ganger.

 

Første eksempel er jo strålende. Her er en som vil ha sextreff, og det legger han ikke skjul på. Han har kontaktet meg flere ganger, og eg har hver gang bare svart at eg er gift. Til ingen nytte. Hadde eg skrevet at eg var gift om eg ville møte dette menneske tro? Man kan jo bare spekulere i hvor intelligensen ligger hos enkelte.

 

 

Det finnes mange måter å kontakte kvinnfolk på facebook på. Som denne her som er en av de mest morsomme. Gamle griser lager seg falske kontoer på facebook og skriver til deg som om du skulle ha vært en eskortepike, bare for å komme inn på tema og rett og slett ta en sjanse. Her fortsatte han jo å prate om denne eskortepiken som viste seg å ikke eksistere. Så han fikk faktisk et svar av meg. Eg svarte bare at eg hadde funnet IP adressa og nr til kona hans. Gikk nøyaktig 8 sekunder før denne fb kontoen var slettet 🙂 Og om noen fortsatt lurer; nei eg har aldri vært og kommer aldri til å bli eskortepike 😛

 

 

Det er en del slike “vil bare være din venn, som ringer og maser og melder 14 ganger daglig” også.. Ja svarene mine kan se litt kjedelige ut, men det er begrensa hvor entusiastisk man blir når man får x antall meldinger daglig, fra vilt fremmede folk som ikke har noe vettugt å komme med.

 

Denne under her er imponerende. Vedkommende har kontakta meg flere ganger før, og vet godt at eg er gift og fornøyd med det. Likevel får eg “no dritt at du er gift”. Jaha tenker eg, hadde eg løpt i armene på denne om eg ikke var gift da tro? Dette er bare ett eksempel av mange lignende, ja det er faktisk en del menn som tror eg hadde stupt til køys med dem om eg var singel. Utrolig hvor høy selvtillit nettet kan gi folk.

 

 

Og så har vi denne typen mennesker, som gjerne vil kjøpe godt brukte klær. Dette er den omtalte “strømpebuksemannen” som gjerne vil kjøpe tights og strømpebukser. Helst noen som er brukt noen ganger uten vask. Eg har også fått meldinger fra blant annet “skofetisj-mannen” og “trusemannen”. Ene vil se bilder av mine sko slik at han kan nappe løk og sende meg bilder av det, og han andre vil bare kjøpe brukte truser. Dess lenger du har brukt dem dess mer penger gir han for det.

 

En type henvendelser som har dukka mer og mer opp er folk som er syke ,og vil ha meg til å gjøre noe som liksom ikke er seksuelt i utgangspunktet. Som han her som bare ville at eg skulle se han uten klær. Blir tilbudt penger for lignende tjenester. Det var en kæll en dag som ville at eg skulle fise på fjeset hans, skulle få 1500 kr for det.

 

Utdrag fra samme samtalen, for han her fortsatte og ble ganske intens.

Dickpics er vel egentlig en egen sjanger, og jaggu har eg sett litt til dette siste året 😛 Det er sånn standard; Vil du se p**K? Nei. Ok, da sender eg likevel. Blir virkelig imponert over hvor mye smarte mennesker som er der ute ja. Men det fine med slike meldinger og bilder er at da har meg og gubben noe å le av på fredagskveldene, så bare fortsett å sende, vi har ledd mye av sånt 😀

Så alt i alt, om eg hadde takka ja til alle tilbudene, og solgt ting til dem som ville kjøpe klær av meg, så hadde eg nok aldri trengt å jobbe igjen 😛

 

#sex #facebook #dickpic #sjekking #naken #selvtillit

21 thoughts on “Sexforespørsler på facebook

  1. Det er dessverre veldig vanlig! Selv jeg som har en svært anonym facebookprofil og ikke har vært på tv, får det selv om det kanskje ikke er like mange som du får…. Og takket være et bilde i skinnbukse, så er det mange forespørsler som går på fetisj og dominanse…
    Ikke spør meg hva det er, men mange av disse mennene mister sperrene når de ikke behøver å spørre face to face.

  2. Fri og freidig: Ja dette har eg merket, Internett gir selvtillit 😛 Mye rart. Eg for min del ler av det, og så lagde eg dette innlegget for å vise folk hvor utbredt det er, samt å vise at det bare er å le av det 😉

  3. Det er ekstremt utbredt, og ekstremt pinlig!
    Jeg merker også stor forskjell på facebookaktiviteten min. Har jeg kommentert et bilde eller innlegg hos LilleFrekke f. eks. (vet du kjenner til det), så kan jeg sette penger på at det tikker inn en melding eller tre…
    Jeg ler av det, og jeg tar det som et kompliment! Så får man håpe at komplimentene en dag blir “Hei, du var søt. Ha en fin dag!” i stedet for “Hei, her er dick pic. Skal vi pule?”

  4. Hrmf…. og jeg som sitter topless i badestampen får ikke tilsendt en eneste luguber henvendelse fra ei eneste dame…. diskriminering ass….
    Seriøst sagt…. så er det merkelig hvordan folk oppfører seg for tiden…

  5. Fri og freidig: Forresten, har du nå nylig fått mld av gubber pga kommentarer hos lillefrekke? Eller er det en stund siden? Vet dem har tatt en del tak i slike ting tidligere 🙂

  6. Ikke kommentert der i det siste, så ikke nå nylig. Men, jeg kjenner Solveig, så hun får beskjed når jeg får meldinger som helt klart kan knyttes til facebooksiden hennes.
    De har tatt tak i det tidligere, og da har det blitt mindre en periode. Men, så kommer det stadig nye menn innom…. Heldigvis tåler jeg det, og det sendes jo ikke meldinger til de som følger siden generelt.

  7. Mange Rare folk , hadde 1 som ville bli gift med en Norsk mann, står Gift på min FB
    allikavel må de spørre 🙂 gav henne min bror sitt navn, og sa han var ledig, he he han har ikke hørt noe fra henne 🙂 🙂
    Hun var fra USA i følge FB (tror det ikke )
    He He håper du legger ut flere hvis de kommer 🙂

  8. Fått noen sånne selv, og det er så smakløst og lite pirrende som å se et gress strå vokse.. Noen av de jeg har sett, er vel omtrent på størrelse med et også.. Det jeg ikke helt skjønner, er hvorfor folk svarer på disse meldingene? Greit å gi et kort svar om at dette ikke godtas, og da burde det vel bare være å blokkere vedkommende fra både tlf, fb og andre sosiale medier – istedenfor å ha en samtale om det.

  9. Ann Helen: Enkelte av disse folka som sender, er jo så blåst at det bare er morsomt å se hvor langt man kan dra det, og hvor mye de driter seg ut 🙂

  10. Fy flate så galne folk er😊blir rett og slett flau på dems vegne,kan ikke være rett i hauet.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top