“LESER IKKE BLOGG, MEN….”

“Eg leser ikke blogg eg” sier mange, men likevel er dem fullt oppdatert på hva bloggere skriver. Det er en del som sier de ikke leser blogg fordi det bare er svada, og noe rett er jo det. Det er mye svada på blogg, men det er jaggu også mye interessant også. 

Du har også de som konsekvent nekter å klikke inn på blogg, men må spørre andre hva den handler om, eller andre spm om innholdet. Det blir som å dra til nabokommunen for å gå på polet, alle vet du gjør det, bare du selv tror du har heva deg over noe. Eller som å spørre naboen hva som står i Se&Hør fordi du kan ikke vise at du kjøper bladet selv.

Noen blogger for å lære andre om diverse sykdommer, og hvordan man best mulig lever med hva enn man har. Noen blogger om mat, noen om politikk, om trening og livsstil, og generelt om hva som skjer rundt oss. Bloggen vår oppsto fordi mange lurte på hvordan vi lever utenfor TV, det er rett og slett bare et sted der vi kan dele alt mulig rart. Vi deler her for å være hyggelig, og for at familie som bor langt unna kan følge oss daglig. 

Sånn ellers kan eg jo tipse dere om noen bloggere som inspirerer meg. Vi trenger alle inspirasjon og motivasjon i løpet av livet, og da er det steike enkelt å finne dette blant bloggere. Når det kommer til livsstilsendring, kosthold og trening er det spesielt to bloggere eg leser alle innlegg fra. Det er Jeanette’s etfresheremeg som virkelig har forandra seg siden eg først ble kjent med henne. Og så er det Madelen’s bollahpinnsvin som er en blogg om både trening, livsstil, familieliv, hobby og andre ting som interesserer meg. I tillegg leser eg garmanorama, han skriver ganske bra om temaer som interesserer. 

 

11 thoughts on ““LESER IKKE BLOGG, MEN….”

  1. Jeg leser noen blogger. Det blir litt hipp som happ hvilke jeg leser, pga jeg klikker meg inn på noen av shout’ene. Dermed er det ingen jeg følger fast. Overskriften i shout’en er rimelig viktig, uten at det behøver være noen sensasjoner, men er det noe lureri ( clickbait), så går jeg ikke inn en gang til på den bloggen.
    Se&Hør kjøper jeg faktisk ikke. Leser det på venteværelset hos fastlegen. Men det går noen år mellom hver gang jeg er der.

  2. Vært her før: Samme her egentlig, og dem som shouter samme innlegg flere ganger gidder eg ikke lese. Men de tre bloggerne eg nevner her følger eg fast fordi innleggene deres gir meg noe 🙂

  3. Jeg leser janne Nordvang Blogg ,som skriver om det som skjer i måsahuset og det å være dame i 40 åra👍😀må leses og hun har noe fantastiske tegninger til det hun skriver om 😂😂anbefaler og ta en titt

  4. Hello,
    May I ask who is the guy on the picture? Does he Norwegian lives in Oslo? And the name please? I am interested to know his blog.
    Thank you in advance
    Cheers.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top