Gidde å feire valentine?

I dag er den store dagen! Dagen da alle skal vise kjærlighet, alt skal være hjerter og romantikk. Folk går berserk og kjøper gaver og kort, det oser av lykke bak kassene på butikker rundtom i verden. Gode middager, stearinlys og vin. 

Mange er veldig opptatt av at akkurat denne dagen skal være perfekt, alt skal klaffe, og det skal se ut som et glansbilde. Men hvordan er de 364 andre dagene i året? Når man feirer denne dagen så hardt, er det for å kompensere for tapt romantikk resten av året? 

En fin liten gest burde vel holde lenge, for man er jo tross alt glad i hverandre hele året. Eller? Vi har ikke gjort noe stort ut av denne dagen. Doc posta et fint bilde på min fb vegg, og eg kjøpte en rull med Lovehearts til han på vei hjem fra jobben. Mer enn dette er ikke nødvendig for oss, for vi er jo akkurat de samme menneskene hele året, vi har de samme følelsene hele året. Bare bursdager og jul blir feira litt ekstra. 

Man skulle kanskje tro at vi som Rednecks digger amerikanske tradisjoner, men nå er ikke vi amerikanske, men Norske Rednecks. Vi gjør ikke noe stort ut av ingenting, vi gjør heller litt ut av alt. 

Men eg lurer jo litt på hvordan dere lesere feirer valentinedagen, og hva mener dere om denne tradisjonen egentlig?

En helt vanlig ettermiddag i sofaen her

 

 

#valentine #valentinesday #valentinedagen #feire #romantikk #kjærlighet #rednecks #norskerednecks

20 thoughts on “Gidde å feire valentine?

  1. Ikke de voldsomme utskjeielsene her heller.Jeg sitter med brekt fot og Thore-Erik ordner opp med frokost og middag mellom arbeids-slaga sine❤️Jeg har kjøpt kake og blomster da 🎂🌹❤️Han vet det bare ikke enda😘

  2. Vi et ikke så opptatt av det ,men siden det var morsdag på søndag .Så fikk jeg jeg blomster ,sjokolade og kake🙃2 fluer i en smekk sa gubben 🤣🤣dette skjer ikke hvert år altså🤣🤣🤣vi er jo glade i hverandre hele året og vi har vært sammen i 31 år i år 💖

  3. Jeg lagde brownies til dessert idag, så ga jeg han en liten personlig gave som kostet meg 0 kroner å lage. Vi er relativt flinke til å kose oss til hverdag , så valentinsdagen er ikke noe spesiell feiring for oss 🙂

  4. Her er det ikke mye feiring.Det får holde at det var morsdag og fastelaven på søndag😉Jeg hadde en mor som bodde halve livet mitt i USA og elska alt av feiringer.Valentines,thanksgiving og for ikke å snakke om Halloween…..tror jeg ble rett og slett kurert av hennes entusiasme😂😂😂

  5. En helt vanlig dag 🙂 jeg trenger ikke en egen dag for kjærligheten da det er de små øyeblikkene i livet og hverdagen jeg setter pris på 🙂 9 år med sammme mann å ingen av oss er så romantiske på den måten 🙂

  6. Her feirer vi med mariekjeks og eplejuice, 5 timer søvn på dagtid. Også kalt omgangsjuka.
    Vi legger ikke noe i valentine, vi er like glade i hverandre hele året , ellers hadde vi jo ikke akkurat holdt sammen 😛

  7. Vi var barnevakt for barnebarn. De kom og så til meg Monica vi er glad i deg. For det må man si når det er hjertedag i dag.

  8. Denne dagen er et stort problem må jo tømme postkassa hver time så den ikke er overfylt når postbudet kommer. Neida denne dagen er akkurat som alle andre dager, ikke noe annet enn regninger i postkassa 🙂

  9. Den ble feiret i stillhet. Samboeren min kom hjem med en fin blomsterbukett og favoritt “sprudlevannet” mitt, før vi kasta oss i bilen og dro på IKEA, der jeg spanderte svenske kjøttboller😉

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top