Mitt første geriljabroderi er ferdig!

Har nesten helt glemt det! Eg er jo ferdig med mitt første geriljabroderi, og eg har lovd venner og lesere å legge ut ferdig produkt. Eg starta på det fredag, og ble ferdig i går, har bare drevet med det på ettermiddagene. Kanskje ikke noe å skryte av for de fleste, men eg er likevel stolt. Ja på tross av noen feilsting her og der da. 

Motivet var jo vår “nye” vogn, ei Knaus Sunwind 530 fra 1985, ja den er like gammel som undertegnede. Mønsteret lagde eg på øyemål fra stuevinduet, så det er kanskje ikke helt 100%, men mer enn godt nok til å være mitt aller første geriljabroderi. Faktisk mitt første broderi i heletatt. Om du ikke vet hva et geriljabroderi er, kan det forklares så enkelt at det er broderier med morsom eller sarkastisk tekst. Det gjør håndarbeid litt mer morsomt, prøv selv da.

 

 

11 thoughts on “Mitt første geriljabroderi er ferdig!

  1. Det å brodere kan virkelig være en tålmodighetsprøve noen ganger, men ditt resultat ble jo virkelig bra.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top