BOLLE I OVNEN???

Nå som vi har trukket oss fra videre filming av Rednecks, er det utrolig mange spørsmål ute og går. Alt fra vanlige nysgjerrige spørsmål, til rare spørsmål, og til og med personlige spørsmål. Hva vi skal til med fremover kan eg dessverre ikke si noe om enda, men dere skal få noen andre svar her i det minste. 

Om helsa; Er dere alvorlig syke?

Neida, bare kronisk. Litt mindre flatfyll, og litt mer redneck living, så blir helsa bedre. Altså i vår lykkelige boble på bygda, hvor vi kan bygge og lage alt vi trenger for å få det koselig. Har forresten skrevet om sykdommen før, les mer om Morbus Crohns HER og HER.

De personlige; Er det krangling/uvennskap?

Nei, ikke som vi vet om fra vår side. Ting har bare snudd i en annen retning enn slik vi lever, så vi føler vi ikke har noe der å bidra med lenger. Og så har vi fått flere andre tilbud utover nå, og de frister mer. 

Mest spurte; Bolle i ovnen?

Hm, eg har riktig nok levd godt de siste fire årene, men ser eg virkelig så feit ut? Da blir det salat noen dager her! Nei fra spøk til revolver. Hver gang noen kommer ut med at det skjer endringer i livet, samme hvem, så dukker alltid dette spørsmålet opp. Er folk så lite oppfinnsomme at et barn må være eneste grunn til alt? 

Om folk kunne tenke seg bittelitt om, så hadde man skjønt at visse ting skal man ikke mase om. Hva om eg hadde vært ufrivillig barnløs? Da hadde det antakeligvis vært jævlig sårt hver gang noen nevner det. Eg for min del vil ikke ha barn, og begynner å bli drit lei av å måtte forklare meg til alle som mener det er på tide. «Alle får jo barn daaa» Nei, alle må faktisk ikke få barn!

Vi har skrevet det før, og skriver det igjen; Vi skal IKKE ha barn. Doc har ei voksen datter, og han er så pass voksen at han ikke gidder å begynne på an igjen med smått. Noe eg er overlykkelig over, for eg klarer knapt nok oppdra meg selv. Altså, det kommer aldri barn her, med mindre bikkja skulle få til noe. Vis hensyn og unngå det tema med mindre vedkommende tar det opp selv! Tidligere innlegg om barn HER

De bekymra; Er dere ikke Rednecks lenger?

Joda, selvsagt er vi det. Er ikke noe man bare kan bli, eller slutte å være. Det ligger i blodet, så vi vil alltid fortsette å være de samme personene som vi alltid har vært. Ingen ting forandrer seg her, eneste forskjell er at vi trenger ikke blir med på innspillinger hele sommeren. Vi har jo vår forening sammen med Rype og Co i Forente Rednecks Norge, der vil dere finne den beste trivselen, alltid god mat, og de fineste ideene på hvordan ting skal gjøres.

 

OSS PÅ FACEBOOK 

Snap:

 

 

 

24 thoughts on “BOLLE I OVNEN???

  1. Ønsker dere en god dag 🙂 Rart dette med at så fort det skjer noe endringer så tror ofte folk det er fordi man skal ha barn. Lykke til med det dere skal gjøre 🙂

  2. Slik disse to har holdt på med tv og andre ting , så har det vel vært knapt med tid til sex og sengekos , så det har nok redusert faren for graviditet, men kansje det blir mer tid til det nå , fins piller for og unngå og få flere doc’s and dask’s , love u

  3. Frode Hellebø: Tenker folk skal være glad vi ikke driver masseproduksjon 😉 Så heldig som han var med Tonje blir han nok ikke flere ganger, det skulle holde med henne 😉

  4. Takk, for at du tar opp et så viktig tema som barn.. Skulle ønske folk tenkte seg over litt mer før man begynner å mase om baby hos andre..
    Hilsen en som har satt inn et egg etter prøverørs forsøk nr 3 i dag, og har vært ufrivillig barnløs i 3 år..
    Vet ikke hvor mange ganger jeg har fått spørsmål om hvorfor ikke vi har barn, hva svarer man når man virkelig vil og situasjonen er ufattelig sår?

  5. Nikki: Akkurat! Det er mye rart man kan både spørre og mase om, men ikke dette tema. Alle har eg grunn for hvordan egen familiesituasjon er, og det må faktisk respekteres.

    Du får ha masse lykke til videre <3

  6. Folk tenker ikke lenger enn nesa rekker. Selv her kan spørsmålet om “flere barn” gjøre vondt. De aner jo ikke hvem de spør om det.
    Men synes det er veldig bra at du faktisk sier at du ikke vil ha barn! For det skal liksom være så “tabu” å si det. Flott at noen kan stå i mot janteloven! 😀 <3

  7. Madelen Berg: Helt sant! Og noen må faktisk si fra. Det er mange uten barn, har selv flere venninner på min alder og oppover uten barn, om det er frivillig eller ufrivillig, det er faktisk ikke min sak. Vi respekterer hverandre 😉

  8. Så enig i det med barn! Er så sykt irriterende å bli spurt om det hele tiden bare fordi man har passert 30 og er i fast forhold, virker som det eneste som står i nøtta på folk er barn. Og som du sier kan det spørsmålet være veldig sårt om man er ufrivillig barnløs. Jeg er som deg, vil ikke ha barn. Det bestemte jeg meg for allerede da jeg var barn selv. Barn er ikke min greie. Jeg har ingen biologisk klokke. Når folk maser pleier jeg å svare at det er ikke alt som bør avles på.😂

  9. skrotnissefrue: Haha samme som eg ofte svarer :p Noen ganger har eg faktisk svart litt halvsårt at eg ikke kan få barn, det stopper maset til de verste 😉
    Hvorfor må eg forklare at eg ikke vil ha barn? Har alltid ønska meg ei ferdig oppdratt datter, det fikk eg når eg gifta meg 😉

  10. All respekt for andre folks valg gjennom livet. Ingen andre som har noe med det. Dere blir savna på TV i eventuelle nye programmer av Rednecks. Men takk for at jeg har fått fulgt dere og takk for å få følge dere videre! Ha en knallfin sommer med eller uten redneckstil! Iiiiaaahhhh. Håper sykdommen din roer seg ned Helene. Sliter en del med magen selv ..men har ikke Chrons…tror jeg. Man må bare lære seg å konsumere slik mat som tarmsystemet tåler så går det som oftest bra! Klem til dere!

  11. Samma d vell….. så lenge Dock og smask har d bra…… nyt livets svinger. Ver dåkk sjøl. Lev så drama fritt som mulig. Åsså har dere en gave…… dere får folk til å smile…… fortsett med det. Masse lukka t

  12. Skjønner du blir frustrert over å få det spørsmålet hele tiden. Folk må respektere valgene deres og tenke seg litt om før de stiller slike spørsmål. Nyt livet dere to 🙂

  13. Å så synd! Synes det er det festligste når DOC og Kristian koker sammen noe gøy. Også er det veldig kjekt å se i sesong 1 at det er flere kjente i kulissene. Kristian selv var jeg livredd da jeg var barn og han var 3 år eldre. Kan skjønne det i dag. Ha ha!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top