Gave fra Weeden og Thodesen!!

Ja dette er faktisk helt sant, i dag fikk eg gave i posten fra selveste Jannecke Weeden og Henrik Thodesen. Før eg sier hva det er må eg nesten ta dere med gjennom historien bak denne gaven, det er jo en grunn for at eg fikk denne gaven, selv synes eg det hele er litt tidig.

Litt usikker på om eg bør være flau eller glad

Jannecke og Henrik har en podcast sammen, og den heter Bagateller. Dette fordi Jannecke har mange rare ting for seg, det vil si, det som er bagateller for mange kan være store utfordringer for Jannecke. Henrik er nok en god støttespiller, men det meste blir hysterisk morsomt når de to setter i gang.

De har også en fast spalte som heter «trist høne», dette kommer av at Jannecke er litt i overkant opptatt av den emojien. I hver episode kårer de ukas triste høne. Dette kan egentlig være hva som helst, alt fra ting på TV, noe se selv ser eller opplever, eller lyttere sine egne historier. Da deles det ut ei T-skjorte med trist høne.

I episode 33 snakka de om at Jannecke har opplevd rar hjerterytme. Hun spurte lytterne om de visste hva dette kunne være. Pliktoppfyllende og medmenneskelig som eg er, skreiv eg på deres fb gruppe at eg har det, samt en liten forklaring av problemet. Det var jo greit nok det, men det bilde eg la ved var nok ikke akkurat mitt beste. Det var meg i BH, denne HER og en sånn 24 t EKG kobla på.

Passer fint til coronabuksa!

Så kom episode 34 sist uke. Der ble nemlig dette bilde et av temaene, og hun takka jo så klart for oppklaringen. Men da hun begynte å snakke om favorittjoggisen min som «coronabukse», og mente eg burde dekke til overkroppen, da holdt eg på å daue! Siden eg hadde hjertearytmi fortjente eg trist høne, og siden eg la ut bilde i bh’en trengte eg å dekke meg til. Dermed sendte de meg jaggu ei trist høne T-skjorte, og denne kom i posten i dag.

Sånn er den bak, og ja, fått olje på ræva på coronabuksa mi!


Takk for t-skjorta, den sitter som et skudd til coronabuksa!

 

 

 

TikTok / Insta / Snap

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top